logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Morele stawia na działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo

  PR 01.06.2022, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Każda pociecha wie, że 1 czerwca ma swoje święto. W tym roku z okazji Dnia Dziecka marka Morele nagrała film, w którym zachęca widzów, aby niezależnie od wieku spróbowali odkryć w sobie dziecko. Działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo są stałym elementem w codziennej komunikacji firmy w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-morele-stawia-na-dzialania-branded-contentowe-z-wykorzystaniem-wideo,396105,artykul.html

Marka Morele od dłuższego czasu w swojej komunikacji stawia na branded content. Firma m.in. prowadzi jeden z najpopularniejszych technologiczny kanałów (MoreleTV) na YouTubie, a od pewnego czasu przenosi swoje doświadczenie na nowe formy wideo. Morele zaskoczyły już swoich Klientów ciekawym contentem w postaci krótkich filmów - niedawno z okazji Dnia Grafika firma stworzyła materiał, w którym każdy mógł zobaczyć, jak wyglądałby świat bez osób odpowiedzialnych za kreację. Dużą popularnością cieszył się również film, który marka przygotowała z okazji Prima aprilis. Wszystkie powstałe materiały wideo przepełnione są humorem, zgodnie ze strategią komunikacji, którą Morele przyjęły w swoich mediach społecznościowych.

- Marki, które włączają wideo do prowadzonych działań komunikacyjnych nie robią nic odkrywczego - umówmy się. Jednak tworzenie treści, które będą cieszyć się odpowiednim zainteresowaniem, czy to wyrażonym w postaci np. pozostawionych reakcji czy czasu, jaki widzowie poświęcają na obejrzenie materiału, to zadanie które wymaga nieco więcej kreatywnej i strategicznej gimnastyki. Podejmujemy się tej pracy, nie dlatego że sama w sobie dostarcza nam niecodziennej rozrywki, ale dlatego że na końcu jest nasz odbiorca, któremu możemy regularnie serwować różnorodne i nietuzinkowe treści, do których Morele zdążyło już przyzwyczaić. - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele.

Branded content, to nic innego jak kreatywna forma komunikacji z klientem, polegająca na pośredniej promocji produktu, usługi lub marki za pośrednictwem odpowiednich treści kierowanych do wybranej grupy odbiorców. Historia branded content narodziła się blisko 90 lat temu, gdy w trakcie trwania radiowego serialu koncern Procter & Gamble reklamował swoje produkty - głównie mydła. Co ciekawe, od tego zjawiska wzięło się określenie “opera mydlana”, którym potocznie nazywane są cykliczne słuchowiska radiowe lub seriale. W nowych mediach branded content pojawił się w 2001 roku. Wtedy właśnie marka BMW przygotowała cykl krótkich filmów - The Hire. Każdy z nich był wyreżyserowany przez innego, znanego reżysera. Seria bardzo szybko zyskała popularność i z Internetu trafiła na sklepowe półki w postaci płyt DVD.

Źródło: Morele

www.morele.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch Digital – według rankingu IAB jedną z najlepszych agencji SMM w Ukrainie. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.
Rebranding marki Fanex
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich.
Nowy zespół kreatywny w Mullenlowe Warsaw
Karolina Pietrzyk - jako senior digital art director i Marcin Nowosielski - jako senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw. Choć wcześniej pracowali osobno, tworząc team wnoszą bogate doświadczenie pracy dla uznanych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764