logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Morele stawia na działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo

  PR 01.06.2022, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Każda pociecha wie, że 1 czerwca ma swoje święto. W tym roku z okazji Dnia Dziecka marka Morele nagrała film, w którym zachęca widzów, aby niezależnie od wieku spróbowali odkryć w sobie dziecko. Działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo są stałym elementem w codziennej komunikacji firmy w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-morele-stawia-na-dzialania-branded-contentowe-z-wykorzystaniem-wideo,396105,artykul.html

Marka Morele od dłuższego czasu w swojej komunikacji stawia na branded content. Firma m.in. prowadzi jeden z najpopularniejszych technologiczny kanałów (MoreleTV) na YouTubie, a od pewnego czasu przenosi swoje doświadczenie na nowe formy wideo. Morele zaskoczyły już swoich Klientów ciekawym contentem w postaci krótkich filmów - niedawno z okazji Dnia Grafika firma stworzyła materiał, w którym każdy mógł zobaczyć, jak wyglądałby świat bez osób odpowiedzialnych za kreację. Dużą popularnością cieszył się również film, który marka przygotowała z okazji Prima aprilis. Wszystkie powstałe materiały wideo przepełnione są humorem, zgodnie ze strategią komunikacji, którą Morele przyjęły w swoich mediach społecznościowych.

- Marki, które włączają wideo do prowadzonych działań komunikacyjnych nie robią nic odkrywczego - umówmy się. Jednak tworzenie treści, które będą cieszyć się odpowiednim zainteresowaniem, czy to wyrażonym w postaci np. pozostawionych reakcji czy czasu, jaki widzowie poświęcają na obejrzenie materiału, to zadanie które wymaga nieco więcej kreatywnej i strategicznej gimnastyki. Podejmujemy się tej pracy, nie dlatego że sama w sobie dostarcza nam niecodziennej rozrywki, ale dlatego że na końcu jest nasz odbiorca, któremu możemy regularnie serwować różnorodne i nietuzinkowe treści, do których Morele zdążyło już przyzwyczaić. - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele.

Branded content, to nic innego jak kreatywna forma komunikacji z klientem, polegająca na pośredniej promocji produktu, usługi lub marki za pośrednictwem odpowiednich treści kierowanych do wybranej grupy odbiorców. Historia branded content narodziła się blisko 90 lat temu, gdy w trakcie trwania radiowego serialu koncern Procter & Gamble reklamował swoje produkty - głównie mydła. Co ciekawe, od tego zjawiska wzięło się określenie “opera mydlana”, którym potocznie nazywane są cykliczne słuchowiska radiowe lub seriale. W nowych mediach branded content pojawił się w 2001 roku. Wtedy właśnie marka BMW przygotowała cykl krótkich filmów - The Hire. Każdy z nich był wyreżyserowany przez innego, znanego reżysera. Seria bardzo szybko zyskała popularność i z Internetu trafiła na sklepowe półki w postaci płyt DVD.

Źródło: Morele

www.morele.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764