logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka na miarę Wspólnego Rynku

   14.05.2002, przeczytano 757 razy

Jakiej kampanii wizerunkowej potrzebuje Polska przed wstąpieniem do Unii Europejskiej? Jak wykorzystać znak wizerunkowy kraju w promocji produktu? Jak chronić polskie znaki towarowe na obszarze Unii? Odpowiedzi na te pytania szukać będą uczestnicy konferencji „Marka na miarę Wspólnego Rynku”, organizowanej przez MGG Conferences w dniach 5 i 6 czerwca 2002 w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-na-miare-wspolnego-rynku,1006,artykul.html

Konferencja porusza problem wzmocnienia wizerunku Polski w przeddzień przystąpienia do Unii Europejskiej. W trakcie konferencji dyskutowane będą główne założenia strategii promocji tworzonego właśnie znaku wizerunkowego Polski oraz jego relacje z polskimi markami wchodzącymi na jednolity rynek.

Poruszone zostaną także prawne aspekty ochrony naszych znaków towarowych w Unii Europejskiej. Główny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rejestracji polskich znaków towarowych na obszarze Wspólnoty.

Konferencja została objęta patronatem Ministerstwa Gospodarki. Gościem honorowym będzie Włodzimierz Cimoszewicz, Minister Spraw Zagranicznych RP.

Gościem specjalnym konferencji jest Wally Olins, światowy autorytet w dziedzinie kreowania marki, autor fundamentalnego dzieła „Corporate Identity”, prezes Saffron Brand Consultants, firmy konsultingowej specjalizującej się w kreowaniu i zarządzaniu markami. Poprowadzi on sesję na temat biznesowego znaczenia wizerunku kraju.

Sesję na temat rejestracji znaków towarowych w Unii Europejskiej poprowadzi Herbert E. Meister, przedstawiciel OHIM (europejskiego urzędu rejestracji znaków towarowych w Alicante, Hiszpania).

Pełen program konferencji oraz biogramy prelegentów dostępne są pod adresem:

www.mgg-conferences.pl/marka/

Źródło: MGG Conferences

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764