Jakiej kampanii wizerunkowej potrzebuje Polska przed wstąpieniem do Unii Europejskiej? Jak wykorzystać znak wizerunkowy kraju w promocji produktu? Jak chronić polskie znaki towarowe na obszarze Unii? Odpowiedzi na te pytania szukać będą uczestnicy konferencji „Marka na miarę Wspólnego Rynku”, organizowanej przez MGG Conferences w dniach 5 i 6 czerwca 2002 w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Konferencja porusza problem wzmocnienia wizerunku Polski w przeddzień przystąpienia do Unii Europejskiej. W trakcie konferencji dyskutowane będą główne założenia strategii promocji tworzonego właśnie znaku wizerunkowego Polski oraz jego relacje z polskimi markami wchodzącymi na jednolity rynek.
Poruszone zostaną także prawne aspekty ochrony naszych znaków towarowych w Unii Europejskiej. Główny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rejestracji polskich znaków towarowych na obszarze Wspólnoty.
Konferencja została objęta patronatem Ministerstwa Gospodarki. Gościem honorowym będzie Włodzimierz Cimoszewicz, Minister Spraw Zagranicznych RP.
Gościem specjalnym konferencji jest Wally Olins, światowy autorytet w dziedzinie kreowania marki, autor fundamentalnego dzieła „Corporate Identity”, prezes Saffron Brand Consultants, firmy konsultingowej specjalizującej się w kreowaniu i zarządzaniu markami. Poprowadzi on sesję na temat biznesowego znaczenia wizerunku kraju.
Sesję na temat rejestracji znaków towarowych w Unii Europejskiej poprowadzi Herbert E. Meister, przedstawiciel OHIM (europejskiego urzędu rejestracji znaków towarowych w Alicante, Hiszpania).
Pełen program konferencji oraz biogramy prelegentów dostępne są pod adresem:
Źródło: MGG Conferences