logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Nicnac’s z agencją Hand Made

  PR 27.04.2023, przeczytano 428 razy

Hand Made jest odpowiedzialna za organizację kampanii aktywacyjnej marki NicNac’s z portfolio Lorenz. Agencja została wyłoniona w procesie przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-nicnac%E2%80%99s-z-agencja-hand-made,399797,artykul.html

Zakres współpracy obejmuje organizację aktywacji konsumenckiej, która potrwa od września do października 2023 roku. Agencja przeprowadzi działania na platformach społecznościowych. Kampania opiera się na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

- Nadrzędnym celem postawionym agencjom w przetargu było zaproponowanie konceptu, który zbuduje znajomość naszej nowości  NicNac`s o smaku Crunchips Chakalaka i wypromuje cross-brandową akcję konsumencką pod hasłem “Impreza taka, że Chakalaka”. Poszukiwaliśmy unikalnego pomysłu na aktywację, który zainteresuje grupę docelową naszych marek i przyciągnie konsumentów generacji Z, wpisze się w klimat dwóch imprezowych marek NicNac’s i Crunchips. Idea kreatywna agencji Hand Made w całości odpowiedziała na założenia z briefu. Kompleksowo przygotowana oferta zawierająca mechanizm aktywacji, ciekawy pakiet nagród, szereg dodatkowych narzędzi dostosowanych do zainteresowań naszej grupy docelowej i świetna linia kreatywna przesądziły o wyborze agencji Hand Made. W zakres działań wchodzi kompleksowa obsługa aktywacji konsumenckiej - plan działań, kosztorys, przygotowanie materiałów graficznych, egzekucja, podsumowania. - Mikołaj Naskręt, Specjalista ds. Marketingu

NicNac’s to orzeszki w skorupce, a historia marki sięga 1993 roku. To nie pierwsza współpraca na linii Hand Made - Lorenz. Agencja odpowiada także za kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki Curly. Zakres działań obejmuje prowadzenie komunikacji na kanałach, w tym kreację i moderację treści na Facebooku i Instagramie.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764