logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Ovili po raz pierwszy na targach Festiwaldruku.pl

  PR 27.08.2019, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

OVILI to europejska marka nowoczesnych urządzeń do zaginania i obróbki materiałów termoplastycznych. Dzięki urządzeniom oferowanym przez markę OVILI można zagiąć większość materiałów termoplastycznych takich jak ABS, Akryl (plexi/PMMA), PC, PVC, PS i PET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-ovili-po-raz-pierwszy-na-targach-festiwaldruku.pl,383724,artykul.html

Firma związana jest z poligrafią i produkcją materiałów reklamowych od początku lat dziewięćdziesiątych. Ma szerokie doświadczenie w branży. Wszystkie urządzenia są produkowane w Polsce z użyciem komponentów pochodzących z UE. Maszyny charakteryzuje precyzja i duża jakość wykonania.

Obecnie firma ma trzy główne biura sprzedaży, w Polsce – Warszawa, Hiszpanii – Jerez de la Frontera i Stanach Zjednoczonych – Waterloo, WI.

Jako MODICO GRAPHICS GROUP firmie udało się znacznie rozszerzyć sprzedaż produktów.

- Zapraszamy Państwa do odwiedzenia witryny internetowej www.ovili-benders.com  Posiadając tłumaczenie strony w 5 językach, marka OVILI dociera do klientów na całym świecie – zachęca Maciej Balcer z MODICO GRAPHICS GROUP.

OVILI serdecznie zaprasza do odwiedzenia stoiska A4 (hala III) i bliższego zapoznania się ze swoją ofertą „na żywo”!

FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

  • Bezpłatna rejestracja uprawniająca do wejścia na targi TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764