logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Palmers łamie ciążowe tabu

  PR 06.11.2024, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania produktów marki Palmers, skierowanych do kobiet będących w ciąży. Komunikacja pod hasłem „Ciąża jest piękna” koncentruje się na mówieniu o tym ważnym dla kobiet okresie bez tabu, w sposób szczery i autentyczny. Realizacją działań z influencerami zajęła się agencja Friends&Brands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-palmers-lamie-ciazowe-tabu,406369,artykul.html

Marka Palmers, posiadająca w swoim portfolio linię pielęgnacyjną skierowaną do kobiet w ciąży, rozpoczęła kampanię promocyjną pod nazwą „Ciąża jest piękna”. Komunikacja ma na celu podjęcie dyskusji na temat mówienia o ciąży w sposób nieidealistyczny, a zachęcający kobiety do dzielenia się swoimi realnymi doświadczeniami. Marka podkreśla, że ten wyjątkowy czas niesie ze sobą nie tylko cud życia, ale również trudne i wymagające momenty, o których trzeba rozmawiać. Palmers pragnie, by kobiety nie zapominały o swoich potrzebach, ponieważ poza pięknem emocjonalnym związanym z okresem ciąży, każda kobieta ma również prawo czuć się dobrze sama ze sobą. By podkreślić autentyczność komunikacji, do kampanii zaproszono mikroinfluencerki, Polki – kobiety w ciąży i młode mamy, by podzieliły się swoimi osobistymi historiami.

ilustracjastrzałka

Kampania kosmetyków Palmers ma na celu uświadomienie kobietom, że w czasie ciąży ich osobiste potrzeby są na tyle ważne, by nie obawiały się mówić o nich w sposób otwarty. Razem z marką chcemy przełamać idealizującą ciążę narrację i podkreślić, że kobiety nie są same ze swoimi doświadczeniami oraz indywidualnymi potrzebami. Wiedząc, jak istotny jest to temat w dzisiejszych czasach, postanowiliśmy zaangażować do współpracy mikroinfluencerki, których wiarygodne historie są realnym wsparciem dla współczesnych Polek – mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands.

Kampania to pierwsza część szerszej współpracy influencerskiej z marką Palmers dla całego portfolio marki. Komunikacja trwająca do końca tego roku, obejmuje działania na Instagramie
o zasięgu ogólnopolskim. Realizacją zajęła się agencja Friends&Brands.

Produkty Palmers skierowane do kobiet w ciąży dostępne są w drogeriach Hebe w całej Polsce.

Źródło: Friends&Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764