logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka parasolowa Amki rozpoczyna działania w Internecie

  PR 28.08.2020, przeczytano 895 razy
ilustracjastrzałka

Amki Snacks to brand parasolowy firmy Unitop, w skład którego wchodzą m.in. innowacyjne batony sezamowe Amki Superfoods czy nowoczesne sezamki Amki TO GO. Marka rozpoczęła nowe działania w przestrzeni online. Uruchomione zostały profile Amki Snacks w Social Media, od początku sierpnia trwa też kampania influencerska na Instagramie, a aktywności te są również wspierane komunikacją PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-parasolowa-amki-rozpoczyna-dzialania-w-internecie,388246,artykul.html

Amki pozostają w kontakcie z użytkownikami                                        

Już od 17 sierpnia markę Amki można znaleźć na Facebooku – www.facebook.com/amkisnackspl/ - oraz Instagramie – www.instagram.com/amkisnackspl/. Będą tam publikowane treści contentowe, zachęcające odbiorców brandu do stałego kontaktu z produktami, wpisując je w kreacje oparte na wartościach świata marki. Z początkiem miesiąca rozpoczęła się także kampania influencerska na Instagramie, w ramach której zaangażowani twórcy pokazują, w jakich sytuacjach i z jakich powodów sięgają po sezamowe przekąski. Aby być na bieżąco z informacjami na temat „świata marki Amki”, warto śledzić hasztag #amkisnacks, a także stronę www.amkisnacks.com. Więcej informacji również na www.unitop.com.pl. Co równie ważne, kampanię internetową wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. W tym samym czasie marka jako jedyna w swoim segmencie prowadzi aktywne działania PR na rzecz całej kategorii.

- Sezamki sygnowane marką Amki są dostępne na rynku od kilku lat, jednak dopiero teraz brand przeżywa swój rozkwit – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. – Koncentrujemy się przede wszystkim na nowej linii Amki Superfoods, czyli innowacyjnych batonach sezamowych z dodatkiem ekspandowanych zbóż, a także Amkach TO GO – nowoczesnej wersji klasycznego przysmaku, dostosowanego do bieżących oczekiwań konsumenckich, zarówno w kwestii smaku i jakości produktu, jak i komunikacji wizualnej czy projektu opakowań. Sezamki to lubiana przez Polaków kategoria, z której korzystają niemal wszyscy, niezależnie od płci czy wieku, choć faktycznie osoby w wieku 45+ sięgają po przekąski z sezamu nieco częściej niż młodsi konsumenci. Dlatego rozpoczęliśmy działania, których celem jest m.in. odmłodzenie grupy odbiorczej. Oprócz aktywności w Social Media, osiągnięcie tego celu wspiera m.in. unowocześnienie szaty graficznej produktów, a także przygotowanie odpowiedniej oferty dla dystrybutorów – atrakcyjnych materiałów do ekspozycji w sklepie, jak materiały POS czy dedykowane dyspozytory – dodaje Svetlana Vnučko.

Promocja nowych linii produktowych

Wyżej opisane działania mają na celu promocję przede wszystkim dwóch linii produktowych, na których rozwoju producent skupia się najbardziej, stanowiących świetną, zdrowszą alternatywę dla klasycznych słodyczy. Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, mają wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, stanowią źródło błonnika oraz są bezglutenowe. Są dostępne w czterech wariantach smakowych: z gryką, z jagłami, z quinoa oraz z amarantusem. Delikatną słodycz zapewnia im dodatek naturalnego miodu. Nowość zadowoli konsumentów poszukujących zdrowszej alternatywy słodkich przekąsek, które zawierają dodatkowe wartości odżywcze.

Źródło: Unitop

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764