Od kwietnia do grona klientów Big Picture z kategorii beauty, dołącza marka PHLOV by Anna Lewandowska. Ta innowacyjna i trendsetterska marka naturalnych i wegańskich kosmetyków otrzyma kompleksowe wsparcie PR, uzupełnione działaniami z zakresu influencer marketing. PHLOV po raz pierwszy powierza swoją komunikację agencji PR.
PHLOV to wielozadaniowe kosmetyki, które dbają nie tylko o skórę, lecz także o doskonały nastrój! Nazwa nawiązuje do flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście. Właśnie te doznania są motywem przewodnim brandu.
Marka, która swoją premierę miała w 2019 roku, z sukcesem buduje swoją pozycję rynkową w Polsce, oferując swoim konsumentom nie tylko skuteczne, ale także etyczne produkty. U podstaw powstania marki leży transparentność i prawdziwa pasja jej założycielek: Anny Lewandowskiej (trenerki oraz bizneswoman) oraz Justyny Żukowskiej-Bodnar (odpowiedzialnej za stworzenie formuł kosmetyków). Ich spotkanie zaowocowało stworzeniem marki, która rozumie potrzeby współczesnych kobiet.
Współpraca pomiędzy agencją Big Picture a marką PHLOV uwzględnia stworzenie długofalowej strategii PR oraz bieżącą obsługę projektu, w tym media relacje, działania z influencerami oraz działania związane z launchem nowych produktów. Agencji powierzono również całościowy nadzór nad współpracami kreatywnymi z mediami.
Za opiekę nad klientem odpowiada Monika Roth, Senior Consultant, kierująca praktyką beauty w ramach działu lifestyle. Zespół pracujący dla PHLOV to Justyna Majka (PR Consultant) oraz Agnieszka Kopańska (Junior PR Consultant).
Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.
Źródło: Big Picture