logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Phlov by Anna Lewandowska w portfolio klientów Big Picture

  PR 27.04.2022, przeczytano 466 razy

Od kwietnia do grona klientów Big Picture z kategorii beauty, dołącza marka PHLOV by Anna Lewandowska. Ta innowacyjna i trendsetterska marka naturalnych i wegańskich kosmetyków otrzyma kompleksowe wsparcie PR, uzupełnione działaniami z zakresu influencer marketing. PHLOV po raz pierwszy powierza swoją komunikację agencji PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-phlov-by-anna-lewandowska-w-portfolio-klientow-big-picture,395645,artykul.html

PHLOV to wielozadaniowe kosmetyki, które dbają nie tylko o skórę, lecz także o doskonały nastrój! Nazwa nawiązuje do flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście. Właśnie te doznania są motywem przewodnim brandu.  

Marka, która swoją premierę miała w 2019 roku, z sukcesem buduje swoją pozycję rynkową w Polsce, oferując swoim konsumentom nie tylko skuteczne, ale także etyczne produkty. U podstaw powstania marki leży transparentność i prawdziwa pasja jej założycielek: Anny Lewandowskiej (trenerki oraz bizneswoman) oraz Justyny Żukowskiej-Bodnar (odpowiedzialnej za stworzenie formuł kosmetyków). Ich spotkanie zaowocowało stworzeniem marki, która rozumie potrzeby współczesnych kobiet.

Współpraca pomiędzy agencją Big Picture a marką PHLOV uwzględnia stworzenie długofalowej strategii PR oraz bieżącą obsługę projektu, w tym media relacje, działania z influencerami oraz działania związane z launchem nowych produktów. Agencji powierzono również całościowy nadzór nad współpracami kreatywnymi z mediami.

Za opiekę nad klientem odpowiada Monika Roth, Senior Consultant, kierująca praktyką beauty w ramach działu lifestyle. Zespół pracujący dla PHLOV to Justyna Majka (PR Consultant) oraz Agnieszka Kopańska (Junior PR Consultant).

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764