logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Piast zmienia szatę graficzną

  PR 30.04.2020, przeczytano 1720 razy

Nowe opakowanie wzmacnia więzi z Wrocławiem i odwołuje się do wyjątkowej tradycji piwnej regionu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-piast-zmienia-szate-graficzna,386828,artykul.html

Serce Piasta bije we Wrocławiu. Marka tutaj się narodziła i jest dumna ze swojego lokalnego dziedzictwa. Odświeżone opakowanie mocniej podkreśla wrocławski charakter tego piwa.

Wrocław jest wyjątkowym miejscem na piwnej mapie świata. To miasto pogranicza. Tutaj spotykają się trzy wielkie kultury piwne – polska, czeska i niemiecka. Nowe opakowania nawiązują do korzeni piwowarstwa w regionie Dolnego Śląska, przypominając o tej wyjątkowej z piwnej perspektywy lokalizacji Wrocławia.  

Głównym elementem etykiety Piasta pozostaje Ratusz we Wrocławiu, któremu marka Piast od lat udziela wsparcia finansowego. Samo opakowanie zyskało bardziej współczesny i jakościowy charakter, przy użyciu prostszych, klasycznych form.  

Piast w nowych opakowaniach wejdzie na rynek na przełomie kwietnia i maja br. Za projekt odpowiada wrocławska agencja PND Futura. Do końca lipca na rynku obecne będą opakowania promocyjne. W loterii podkapslowej do wygrania jest 700 tys. piw marki Piast. Wygrane piwa można odbierać w wybranych sklepach do 31 lipca br.

Z powodu pandemii koronawirusa wymiana kapsli może być utrudniona. Przedstawiciele marki Piast proszą o zachowanie wygrywających kapsli i kluczyków oraz gwarantują, że wszystkie wygrane zostaną uznane.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764