W wyniku wygranego przetargu agencja kreatywna Peppermint rozpoczyna współpracę z marką PILOT. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT, w ramach ogólnopolskiej kampanii “Back to school".
O wyborze Peppermint zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania, zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystany przede wszystkim internet i dedykowana strona www, na której będą się obywały konkursy, ale także materiały POS.
Kampania ma na celu uświadomienie konsumentom unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot.
- Wygrany przetarg to kolejny sukces naszego zespołu. Przedstawiona kreacja i strategia dlatego spełniły wymagania Klienta, że przede wszystkim podkreśliły wyjątkowy charakter produktu – mówi Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. - Kolejnym etapem prac będzie opracowanie strony www oraz przygotowanie mechanizmów konkursowych skierowanych do rodziców i młodzieży.
Zespół projektowy:
Łukasz Gujski - Strategy Director, Marcin Piwnicki - Creative Director, Ewa Cymer - Copywriter, Łukasz Nosek - Art Director, Dominika Parol - Senior Account Manager
Źródło: Peppermint