logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Pilot wybrała agencję Peppermint

  PR 05.06.2014, przeczytano 1065 razy

W wyniku wygranego przetargu agencja kreatywna Peppermint rozpoczyna współpracę z marką PILOT. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT, w ramach ogólnopolskiej kampanii “Back to school".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-pilot-wybrala-agencje-peppermint,21847,artykul.html

O wyborze Peppermint zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania, zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystany przede wszystkim internet i dedykowana strona www, na której będą się obywały konkursy, ale także materiały POS.

Kampania ma na celu uświadomienie konsumentom unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot.
 
Wygrany przetarg to kolejny sukces naszego zespołu. Przedstawiona kreacja i strategia dlatego spełniły wymagania Klienta, że przede wszystkim podkreśliły wyjątkowy charakter produktu – mówi Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. - Kolejnym etapem prac będzie opracowanie strony www oraz przygotowanie mechanizmów konkursowych skierowanych do rodziców i młodzieży.
 
Zespół projektowy:
Łukasz Gujski - Strategy Director, Marcin Piwnicki - Creative Director, Ewa Cymer - Copywriter, Łukasz Nosek - Art Director, Dominika Parol - Senior Account Manager

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764