logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka piwa Trybunał z Browaru w Piotrkowie Trybunalskim wybiera w przetargu agencję Ancymony

  PR 11.01.2022, przeczytano 388 razy

W wyniku wygranego przetargu na stałą obsługę social media, Ancymony odpowiadają za nową strategię komunikacji na Facebooku marki Trybunał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-piwa-trybunal-z-browaru-w-piotrkowie-trybunalskim-wybiera-w-przetargu-agencje-ancymony,394351,artykul.html

Historia Browaru Piotrków z Piotrkowa Trybunalskiego i jego produktów sięga 1927 roku. Marka Trybunał jest nowoczesną marką piwa regionalnego, tworzoną z pełnym poszanowaniem dla historii Piotrkowa Trybunalskiego i jego tradycji browarniczych. Piwo warzone jest „po swojemu”, z wiedzą, pasją i pełną atencją. Piwa były wielokrotnie nagradzane w konkursach „Brussels Beer Challenge”, „Menninger”, „London Beer Challenge” oraz „Chmielaki Krasnostawskie”.

- Mając światowe marki w zasięgu ręki, Klienci sięgają po marki regionalne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą. To wybór jakości, staranności przygotowania, ale także poczucie tego, co nasze, co nas łączy i pozwala czuć się dumnym. Platforma „Ulubiony w regionie”, którą przygotowaliśmy, jest o wspólnych emocjach, wspólnym języku komunikacji i o wszystkich tych elementach, zawartych na key visualu, które stanowią regionalną esencję Trybunału - komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, Ancymony.  

- Cieszymy się, że udało nam się nam wspólnie z Ancymonami uchwycić wszystko to, co dla marki Trybunał kluczowe i co chcemy, żeby komunikacyjnie i graficznie stanowiło o jej wyjątkowości i dystynktywności. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Trybunał jako kluczowa dla nas marka, wzmocni swój wizerunek i nabierze jeszcze większego charakteru. Komunikację poprowadzimy w oparciu o wartości i przekaz związany z jakością, prawdą, wiarygodnością, atencją i zaangażowaniem; czyli wszystkim tym, co stanowi podstawę Trybunału - komentuje Michał Leszczyński, Dyrektor marketingu Browaru Piotrków.

Agencja Ancymony odpowiada za stałą komunikację marki na Facebooku, obsługę kampanii reklamowych oraz aktywacje konsumenckie. 

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764