logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

  PR 10.01.2019, przeczytano 188 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-porta-drzwi-startuje-z-konkursem-i-kampania,380738,artykul.html

- Polacy pokochali urządzanie wnętrz. Inspirując się blogami i popularnymi programami wnętrzarskimi potrafią wykreować naprawdę wspaniałe aranżacje. Dom to jednak nie tylko piękne stylizacje, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Stąd też w konkursie „O!Twórz Mieszkanie” zależy nam na tym, by zobaczyć interesujące, atrakcyjnie urządzone wnętrza, ale i poznać historie domowników. Na najlepsze zgłoszenia czekają wartościowe nagrody i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”. Jest więc o co walczyć – mówi Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

Inaugurację konkursu, a także rozmowę z jego zwycięzcą na zakończenie zaplanowano w programie Dzień Dobry TVN. Przez cały okres trwania konkursu na kanałach grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium, obejmujących m.in. TVN Style, HGTV Home & Garden, Travel Channel, Discovery Life, Kuchnia +, TVN Fabuła, Discovery Channel, FOX, AXN czy MTV emitowane będą spoty promujące akcję. Konkurs reklamowany będzie też w prasie na łamach magazynu Dobre Wnętrze, a także w Internecie – na Homebook.pl, WP Dom i w serwisach należących do grupy ZPR. Do współpracy w ramach projektu zaproszono też znane postaci ze świata blogosfery, m.in. influencerki z bloga Make Home Easier, które zasiadają też w jury konkursu, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy, Agnieszka Kudela. Partnerami akcji są Dzień Dobry TVN, Dobre Wnętrze, Homebook.pl i WP Dom. Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” w imieniu Porta Drzwi jest agencja CIA – Content Impact Agency.

By wziąć udział w konkursie należy, za pomocą formularza na stronie www.otworzmieszkanie.pl, wysłać zdjęcia mieszkania, wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Czas na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 lutego 2019 r., zaś 29 marca br. jury, w którego skład wejdą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej, wyłoni zwycięzców. Za pierwsze miejsce przewidziano 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę – 15 tys. zł, a trzecią – 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również 10 nagród dodatkowych o wartości 1 000 zł każda.

Źródło: Porta KMI Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone