logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

  PR 10.01.2019, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-porta-drzwi-startuje-z-konkursem-i-kampania,380738,artykul.html

- Polacy pokochali urządzanie wnętrz. Inspirując się blogami i popularnymi programami wnętrzarskimi potrafią wykreować naprawdę wspaniałe aranżacje. Dom to jednak nie tylko piękne stylizacje, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Stąd też w konkursie „O!Twórz Mieszkanie” zależy nam na tym, by zobaczyć interesujące, atrakcyjnie urządzone wnętrza, ale i poznać historie domowników. Na najlepsze zgłoszenia czekają wartościowe nagrody i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”. Jest więc o co walczyć – mówi Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

Inaugurację konkursu, a także rozmowę z jego zwycięzcą na zakończenie zaplanowano w programie Dzień Dobry TVN. Przez cały okres trwania konkursu na kanałach grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium, obejmujących m.in. TVN Style, HGTV Home & Garden, Travel Channel, Discovery Life, Kuchnia +, TVN Fabuła, Discovery Channel, FOX, AXN czy MTV emitowane będą spoty promujące akcję. Konkurs reklamowany będzie też w prasie na łamach magazynu Dobre Wnętrze, a także w Internecie – na Homebook.pl, WP Dom i w serwisach należących do grupy ZPR. Do współpracy w ramach projektu zaproszono też znane postaci ze świata blogosfery, m.in. influencerki z bloga Make Home Easier, które zasiadają też w jury konkursu, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy, Agnieszka Kudela. Partnerami akcji są Dzień Dobry TVN, Dobre Wnętrze, Homebook.pl i WP Dom. Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” w imieniu Porta Drzwi jest agencja CIA – Content Impact Agency.

By wziąć udział w konkursie należy, za pomocą formularza na stronie www.otworzmieszkanie.pl, wysłać zdjęcia mieszkania, wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Czas na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 lutego 2019 r., zaś 29 marca br. jury, w którego skład wejdą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej, wyłoni zwycięzców. Za pierwsze miejsce przewidziano 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę – 15 tys. zł, a trzecią – 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również 10 nagród dodatkowych o wartości 1 000 zł każda.

Źródło: Porta KMI Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS łączy dwa niestandardowe rozwiązania w kampanii marki Kozel
Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
Nowa kampania dodatków Finish z „Efektem Aaach”
Finish za pomocą sugestywnych analogii pokazuje konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764