logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

  PR 10.01.2019, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-porta-drzwi-startuje-z-konkursem-i-kampania,380738,artykul.html

- Polacy pokochali urządzanie wnętrz. Inspirując się blogami i popularnymi programami wnętrzarskimi potrafią wykreować naprawdę wspaniałe aranżacje. Dom to jednak nie tylko piękne stylizacje, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Stąd też w konkursie „O!Twórz Mieszkanie” zależy nam na tym, by zobaczyć interesujące, atrakcyjnie urządzone wnętrza, ale i poznać historie domowników. Na najlepsze zgłoszenia czekają wartościowe nagrody i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”. Jest więc o co walczyć – mówi Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

Inaugurację konkursu, a także rozmowę z jego zwycięzcą na zakończenie zaplanowano w programie Dzień Dobry TVN. Przez cały okres trwania konkursu na kanałach grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium, obejmujących m.in. TVN Style, HGTV Home & Garden, Travel Channel, Discovery Life, Kuchnia +, TVN Fabuła, Discovery Channel, FOX, AXN czy MTV emitowane będą spoty promujące akcję. Konkurs reklamowany będzie też w prasie na łamach magazynu Dobre Wnętrze, a także w Internecie – na Homebook.pl, WP Dom i w serwisach należących do grupy ZPR. Do współpracy w ramach projektu zaproszono też znane postaci ze świata blogosfery, m.in. influencerki z bloga Make Home Easier, które zasiadają też w jury konkursu, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy, Agnieszka Kudela. Partnerami akcji są Dzień Dobry TVN, Dobre Wnętrze, Homebook.pl i WP Dom. Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” w imieniu Porta Drzwi jest agencja CIA – Content Impact Agency.

By wziąć udział w konkursie należy, za pomocą formularza na stronie www.otworzmieszkanie.pl, wysłać zdjęcia mieszkania, wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Czas na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 lutego 2019 r., zaś 29 marca br. jury, w którego skład wejdą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej, wyłoni zwycięzców. Za pierwsze miejsce przewidziano 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę – 15 tys. zł, a trzecią – 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również 10 nagród dodatkowych o wartości 1 000 zł każda.

Źródło: Porta KMI Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764