logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

  PR 10.01.2019, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-porta-drzwi-startuje-z-konkursem-i-kampania,380738,artykul.html

- Polacy pokochali urządzanie wnętrz. Inspirując się blogami i popularnymi programami wnętrzarskimi potrafią wykreować naprawdę wspaniałe aranżacje. Dom to jednak nie tylko piękne stylizacje, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Stąd też w konkursie „O!Twórz Mieszkanie” zależy nam na tym, by zobaczyć interesujące, atrakcyjnie urządzone wnętrza, ale i poznać historie domowników. Na najlepsze zgłoszenia czekają wartościowe nagrody i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”. Jest więc o co walczyć – mówi Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

Inaugurację konkursu, a także rozmowę z jego zwycięzcą na zakończenie zaplanowano w programie Dzień Dobry TVN. Przez cały okres trwania konkursu na kanałach grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium, obejmujących m.in. TVN Style, HGTV Home & Garden, Travel Channel, Discovery Life, Kuchnia +, TVN Fabuła, Discovery Channel, FOX, AXN czy MTV emitowane będą spoty promujące akcję. Konkurs reklamowany będzie też w prasie na łamach magazynu Dobre Wnętrze, a także w Internecie – na Homebook.pl, WP Dom i w serwisach należących do grupy ZPR. Do współpracy w ramach projektu zaproszono też znane postaci ze świata blogosfery, m.in. influencerki z bloga Make Home Easier, które zasiadają też w jury konkursu, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy, Agnieszka Kudela. Partnerami akcji są Dzień Dobry TVN, Dobre Wnętrze, Homebook.pl i WP Dom. Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” w imieniu Porta Drzwi jest agencja CIA – Content Impact Agency.

By wziąć udział w konkursie należy, za pomocą formularza na stronie www.otworzmieszkanie.pl, wysłać zdjęcia mieszkania, wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Czas na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 lutego 2019 r., zaś 29 marca br. jury, w którego skład wejdą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej, wyłoni zwycięzców. Za pierwsze miejsce przewidziano 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę – 15 tys. zł, a trzecią – 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również 10 nagród dodatkowych o wartości 1 000 zł każda.

Źródło: Porta KMI Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764