logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Sadva: nowy wizerunek, nowa komunikacja

  PR 02.09.2019, przeczytano 499 razy
ilustracja

Wraz z końcem wakacji SADVA, polska marka biżuterii zaprezentowała nowe kolekcje, a premiera wzmocniona była uruchomieniem nowej strony internetowej i e-sklepu, nowej identyfikacji wizerunkowej oraz startem kampanii prasowej. Twarzą marki została Maria Marecka z agencji Rebel Models.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-sadva%3A-nowy-wizerunek%2C-nowa-komunikacja,383797,artykul.html

Piękne, emaliowane bransolety, kolczyki i pierścionki, absolutnie autorskie i niebanalne dodatki z bursztynem czy kolekcja inspirowana surowym, niecodziennym urokiem Barcelony – z początkiem sierpnia SADVA, polska marka artystycznej biżuterii, zaprezentowała nowe linie. Premierom towarzyszy kampania reklamowa, inicjująca zupełnie nowy rozdział w historii marki.

Nowy branding SADVA uwypukla to, co najpiękniejsze i najbardziej znaczące w marce. Wartości, w tym kobiecość, piękno, siła, różnorodność, które odzwierciedlone zostają w postaci motyla, który stał się nowym logo marki. Temu symbolowi poświęcona została limitowana kolekcja specjalna, „FLYwithSADVA”, na którą składają się delikatne, kobiece propozycje ze znakiem motyla. Logotyp uzupełnia claim marki, Bądź wyjątkowa każdego dnia. Bądź sobą”, zgodnie z którym misją twórców SADVA jest produkowanie biżuterii podkreślającej unikalne, niepowtarzalne piękno i siłę, drzemiące w każdej kobiecie.

To przesłanie zostało zobrazowane w kampanii promocyjnej marki. Jej twarzą została Maria Marecka z Rebel Models, polska modelka współpracująca z najważniejszymi zagranicznymi markami i tytułami modowymi, znacznie mniej, jak do tej pory, znana na polskim rynku. Autorem zdjęć jest Adam Pluciński, jeden z najbardziej uznanych polskich fotografów mody młodego pokolenia. Za make-up odpowiadała Beata Milczarek, makijażystka gwiazd, współpracująca z największymi tytułami w Polsce, za fryzury Adam Szaro i Anna Rosolska, za stylizacje – Kania Kamińska, uznana stylistyka, która ma na swoim koncie współpracę z największymi polskimi gwiazdami. Niepowtarzalnej sesji, prezentującej najważniejsze kolekcje SADVA, towarzyszy również video wizerunkowe, przygotowane we współpracy z teamem Magdalena Gołdanowska i Adam Tarasiuk.

Film oraz materiały z sesji wizerunkowej można już zobaczyć na YouTube oraz na nowej odsłonie strony SADVA. Oprócz sklepu internetowego witryna została wzbogacona o stylistyczne wybory ekspertów marki oraz część inspiracyjną: blog, na którym czytelnicy znajdą m.in. wywiady z najciekawszymi kobietami, które, niejednokrotnie stawiając wszystko na jedną kartę, zdecydowały się żyć w zgodzie ze sobą i odniosły sukces – biznesowy i prywatny.

Za strategię i jej wdrożenie odpowiada Team Art&People.

Źródło: SADVA

www.sadva.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja HP Latex serii R ‘2020: Webinarium Integart
Seria drukarek HP Latex R powstała w odpowiedzi na pytanie: „co zrobić, żeby mogło być jeszcze lepiej?”. W firmie HP to pytanie nigdy nie jest zadawane jednorazowo. To gwarantuje ciągły rozwój produktów.
Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764