logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Sadva: nowy wizerunek, nowa komunikacja

  PR 02.09.2019, przeczytano 214 razy
ilustracja

Wraz z końcem wakacji SADVA, polska marka biżuterii zaprezentowała nowe kolekcje, a premiera wzmocniona była uruchomieniem nowej strony internetowej i e-sklepu, nowej identyfikacji wizerunkowej oraz startem kampanii prasowej. Twarzą marki została Maria Marecka z agencji Rebel Models.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-sadva%3A-nowy-wizerunek%2C-nowa-komunikacja,383797,artykul.html

Piękne, emaliowane bransolety, kolczyki i pierścionki, absolutnie autorskie i niebanalne dodatki z bursztynem czy kolekcja inspirowana surowym, niecodziennym urokiem Barcelony – z początkiem sierpnia SADVA, polska marka artystycznej biżuterii, zaprezentowała nowe linie. Premierom towarzyszy kampania reklamowa, inicjująca zupełnie nowy rozdział w historii marki.

Nowy branding SADVA uwypukla to, co najpiękniejsze i najbardziej znaczące w marce. Wartości, w tym kobiecość, piękno, siła, różnorodność, które odzwierciedlone zostają w postaci motyla, który stał się nowym logo marki. Temu symbolowi poświęcona została limitowana kolekcja specjalna, „FLYwithSADVA”, na którą składają się delikatne, kobiece propozycje ze znakiem motyla. Logotyp uzupełnia claim marki, Bądź wyjątkowa każdego dnia. Bądź sobą”, zgodnie z którym misją twórców SADVA jest produkowanie biżuterii podkreślającej unikalne, niepowtarzalne piękno i siłę, drzemiące w każdej kobiecie.

To przesłanie zostało zobrazowane w kampanii promocyjnej marki. Jej twarzą została Maria Marecka z Rebel Models, polska modelka współpracująca z najważniejszymi zagranicznymi markami i tytułami modowymi, znacznie mniej, jak do tej pory, znana na polskim rynku. Autorem zdjęć jest Adam Pluciński, jeden z najbardziej uznanych polskich fotografów mody młodego pokolenia. Za make-up odpowiadała Beata Milczarek, makijażystka gwiazd, współpracująca z największymi tytułami w Polsce, za fryzury Adam Szaro i Anna Rosolska, za stylizacje – Kania Kamińska, uznana stylistyka, która ma na swoim koncie współpracę z największymi polskimi gwiazdami. Niepowtarzalnej sesji, prezentującej najważniejsze kolekcje SADVA, towarzyszy również video wizerunkowe, przygotowane we współpracy z teamem Magdalena Gołdanowska i Adam Tarasiuk.

Film oraz materiały z sesji wizerunkowej można już zobaczyć na YouTube oraz na nowej odsłonie strony SADVA. Oprócz sklepu internetowego witryna została wzbogacona o stylistyczne wybory ekspertów marki oraz część inspiracyjną: blog, na którym czytelnicy znajdą m.in. wywiady z najciekawszymi kobietami, które, niejednokrotnie stawiając wszystko na jedną kartę, zdecydowały się żyć w zgodzie ze sobą i odniosły sukces – biznesowy i prywatny.

Za strategię i jej wdrożenie odpowiada Team Art&People.

Źródło: SADVA

www.sadva.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764