logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Salomon dołącza do grona klientów Big Picture

  PR 02.10.2020, przeczytano 421 razy

Big Picture poszerza portfolio marek fashion o sportowy brand – Salomon. Agencja odpowiada za strategię komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations. Działania prowadzone są w związku z kampanią marki, promującą nową kolekcję butów – Vaya Women.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-salomon-dolacza-do-grona-klientow-big-picture,388616,artykul.html

Salomon to francuski producent outdoorowego obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu. Priorytetowym celem marki jest zachęcanie do sportu poprzez zabawę oraz kontakt z naturą, które są możliwe dzięki sprzętowi nowej generacji i doświadczeniu. Umożliwiają one czerpanie radości z postępów w wybranej dyscyplinie, w myśl wyjątkowej filozofii marki „Time to play”. Nowa kampania Salomon dedykowana jest kobietom i promuje wszechstronne buty outdoorowe Vaya Woman.

Za opracowanie strategii komunikacji public relations oraz realizację działań z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Obsługą zajmą się konsultanci z zespołu lifestyle, którym kieruje Kamila Kończak, Brand Communications Director. Działania będzie koordynować PR Consultant, Monika Roth.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter projektowy.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764