logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Salony Agata prezentuje nowy spot reklamowy oraz akcję rabatową

  PR 05.05.2021, przeczytano 543 razy
ilustracja

Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-salony-agata-prezentuje-nowy-spot-reklamowy-oraz-akcje-rabatowa,391329,artykul.html

Wraz ze wznowieniem działalności sklepów stacjonarnych w całej Polsce, sieć salonów meblowych Agata zaprezentowała nowy spot reklamowy w ramach kampanii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, wcielających się w role Gośki i Teściowej. Obok Ambasadorek, bohaterką nowej historii jest także… rozkładana sofa, czyli mebel idealny na gościnne wizyty Teściowej. Jak sama przekonuje, gdyby miała taki mebel u siebie, to nie wychodziłaby z domu – tę deklarację stara się sprawnie wykorzystać jej Synowa.

- Ten zabawny dialog nie tylko wpisuje się w dotychczasowe perypetie naszych bohaterek, ale też pokazuje, że urządzanie przytulnych czerech kątów jest szczególnie ważne obecnie, kiedy więcej czasu spędzamy w domu. Jako marka pokazujemy, że wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów – w końcu z pomocą mebli, dodatków i akcesoriów od Salonów Agata można umilić sobie domową przestrzeń. Historia ze spotu może być więc doskonałą inspiracją dla osób, które odwiedzą salony po ponownym otwarciu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za kreację odpowiada agencja PZL, a za zakup kampanii w telewizji – Spark Foundry. Spotom emitowanym we wszystkich największych stacjach telewizyjnych towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.

Bezpieczne zakupy i atrakcyjne promocje

Ponownemu otwarciu Salonów Agata towarzyszy akcja promocyjna obejmująca wszystkie produkty z oferty marki: 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%, która potrwa do 29 maja. Zakupów na atrakcyjnych warunkach można dokonywać też jak zawsze w sklepie internetowym. Przedstawiciele sieci potwierdzają, że wznowiona działalność punktów sprzedaży odbywa się przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego.

- Nasze salony dostosowały swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu, tak aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom oraz pracownikom salonów, którzy zostali przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie pandemii. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek. W dalszym ciągu w obiekcie może znajdować się ograniczona ilość osób. Zachęcamy również do dokonywania płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki i korzystanie z banknotów – informuje sieć.

Klienci podczas zakupów informowani są o obowiązujących procedurach za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów.

Źródło: Agata S.A.

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764