logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Sans Officielle klientem agencji Blame US

  PR 10.06.2021, przeczytano 202 razy

Polski odzieżowy brand SANS OFFICIELLE w marcu tego roku został klientem agencji Blame US. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz projekty specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-sans-officielle-klientem-agencji-blame-us,391849,artykul.html

1 czerwca 2021 roku do grona klientów agencji Blame US dołączyła marka SANS OFFICIELLE oferująca odzież dla kobiet. Brand prowadzony przez Małgorzatę Walczak i Michalinę Smorszczewską łączy klasykę z nowoczesnym wykończeniem, dzięki czemu powstałe modele są ponadczasowe. Kolekcje marki są synonimem wyrafinowania, precyzji i pasji do kobiecego piękna. Każdy produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz oryginalność.

SANS OFFICIELLE istnieje na rynku od 2014 roku i nigdy wcześniej marka nie współpracowała z żadną agencją PR. Dołączając do grona klientów Blame Us, agencja będzie kompleksowo odpowiadać za zarządzanie komunikacją marki. Do obowiązków Blame Us należeć będą działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz koordynacja projektów specjalnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Lucyna Kubasik-Pamięta, Account Executive oraz Tomasz Grabiński, Junior PR Assistant.

Źródło: Blame US

www.blame-us.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764