logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Saxx wkracza do Polski

  PR 23.11.2018, przeczytano 831 razy
ilustracjastrzałka

Marka bielizny męskiej SAXX Underwear, od 2018 roku dostępna jest także w naszym kraju. Wszystko za sprawą wyłącznego dystrybutora marki w Polsce – firmy Red Bird. O komunikację tej nowatorskiej, uznawanej przez mężczyzn za niezwykle wygodną, bielizny zadba 38PR & Content Communication. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za media relations, współpracę ze stylistami, wysyłki kreatywne oraz działania z obszaru influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-saxx-wkracza-do-polski,380246,artykul.html

Marka SAXX Underwear powstała 11 lat temu w Kanadzie. To bokserki i spodenki dla mężczyzn „stworzone na nowo”, za pomocą zastosowanych materiałów i nowych technologii. Marka to światowy hit w kategorii męskiej bielizny, który za granicą noszą sportowcy różnych dyscyplin, jak chociażby: koszykarz Kevin Love, surfer Mark Healey, kierowca rajdowy Ken Block czy baseballista Jake Arrieta. Od 2018 roku te wyjątkowe bokserki dostępne są także w naszym kraju, dzięki firmie Red Bird, wyłącznemu dystrybutorowi marki Saxx w Polsce. Testowali je już i pokochali m.in. Piotr Hercog – utytułowany polski ultramaratończyk, Marek Arcimowicz – fotograf National Geographic, Michał Karmowski – kulturysta i trener personalny. W bokserkach marki Saxx, podczas styczniowej Gali Finałowej Mister Polski 2018, zaprezentuje się także czołówka najprzystojniejszych, polskich mężczyzn.

Za komunikację marki po stronie 38PR & Content Communication odpowiadają: działania strategiczne – Katarzyna Życińska, Prezes agencji; działania operacyjne – Magdalena Galant, PR Manager oraz Maciej Majzner, Specjalista ds. PR.

SAXX to bokserki i spodenki dla mężczyzn „stworzone na nowo”, za pomocą zastosowanych materiałów i nowych technologii. Marka to światowy hit w kategorii męskiej bielizny, po który za granicą sięgają znani sportowcy i gwiazdy. Od 2018 r. dostępna jest również w Polsce.

Źródło: Grupa 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764