Marka bielizny męskiej SAXX Underwear, od 2018 roku dostępna jest także w naszym kraju. Wszystko za sprawą wyłącznego dystrybutora marki w Polsce – firmy Red Bird. O komunikację tej nowatorskiej, uznawanej przez mężczyzn za niezwykle wygodną, bielizny zadba 38PR & Content Communication. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za media relations, współpracę ze stylistami, wysyłki kreatywne oraz działania z obszaru influencer marketingu.
Marka SAXX Underwear powstała 11 lat temu w Kanadzie. To bokserki i spodenki dla mężczyzn „stworzone na nowo”, za pomocą zastosowanych materiałów i nowych technologii. Marka to światowy hit w kategorii męskiej bielizny, który za granicą noszą sportowcy różnych dyscyplin, jak chociażby: koszykarz Kevin Love, surfer Mark Healey, kierowca rajdowy Ken Block czy baseballista Jake Arrieta. Od 2018 roku te wyjątkowe bokserki dostępne są także w naszym kraju, dzięki firmie Red Bird, wyłącznemu dystrybutorowi marki Saxx w Polsce. Testowali je już i pokochali m.in. Piotr Hercog – utytułowany polski ultramaratończyk, Marek Arcimowicz – fotograf National Geographic, Michał Karmowski – kulturysta i trener personalny. W bokserkach marki Saxx, podczas styczniowej Gali Finałowej Mister Polski 2018, zaprezentuje się także czołówka najprzystojniejszych, polskich mężczyzn.
Za komunikację marki po stronie 38PR & Content Communication odpowiadają: działania strategiczne – Katarzyna Życińska, Prezes agencji; działania operacyjne – Magdalena Galant, PR Manager oraz Maciej Majzner, Specjalista ds. PR.
SAXX to bokserki i spodenki dla mężczyzn „stworzone na nowo”, za pomocą zastosowanych materiałów i nowych technologii. Marka to światowy hit w kategorii męskiej bielizny, po który za granicą sięgają znani sportowcy i gwiazdy. Od 2018 r. dostępna jest również w Polsce.
Źródło: Grupa 38PR & Content Communication