logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Skyn w kolejnej odsłonie kampanii o bliskości

  PR 01.12.2021, przeczytano 136 razy

Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-skyn-w-kolejnej-odslonie-kampanii-o-bliskosci,393957,artykul.html

Każdy potrzebuje bliskości i choć definiujemy ją na różny sposób, momenty zbliżenia są dla nas tak samo ważne. Bliskość to rytuały. Potrzebujemy fizyczności, dotyku i ekscytacji z nich wynikającej. Właśnie one tworzą rytuały bliskości.

W najnowszej odsłonie kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" marka SKYN zachęca do eksploracji i czerpania przyjemności z bliskości. W ten sposób promuje nielateksowe prezerwatywy z materiału SKYNFEEL, które zapewniają naturalne doznania oraz nieograniczoną satysfakcję z intymnych działań.

Kampania obejmuje działania w internecie – kampanie mediowe oraz influencer marketing. Ma podkreślać kluczowe cechy produktu, innowacyjną technologię SKYNFEEL, ultramiękki materiał dopasowujący się do ciała pozwalający poczuć naprawdę wszystko. Influencerzy będą mówić o budowaniu bliskości i relacji, które mają ogromne znaczenie dla intymnych zbliżeń.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów, ale działania będą także prowadzone wśród szerszej grupy mężczyzn i kobiet od 18 do 45 lat.

Za przygotowanie adaptacji materiałów i kreacji reklamowych, realizację kampanii na Facebooku i Instagramie oraz współpracę z influencerami odpowiada GRUPA BUKKO. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy – Wavemaker.

Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764