Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
Każdy potrzebuje bliskości i choć definiujemy ją na różny sposób, momenty zbliżenia są dla nas tak samo ważne. Bliskość to rytuały. Potrzebujemy fizyczności, dotyku i ekscytacji z nich wynikającej. Właśnie one tworzą rytuały bliskości.
W najnowszej odsłonie kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" marka SKYN zachęca do eksploracji i czerpania przyjemności z bliskości. W ten sposób promuje nielateksowe prezerwatywy z materiału SKYNFEEL, które zapewniają naturalne doznania oraz nieograniczoną satysfakcję z intymnych działań.
Kampania obejmuje działania w internecie – kampanie mediowe oraz influencer marketing. Ma podkreślać kluczowe cechy produktu, innowacyjną technologię SKYNFEEL, ultramiękki materiał dopasowujący się do ciała pozwalający poczuć naprawdę wszystko. Influencerzy będą mówić o budowaniu bliskości i relacji, które mają ogromne znaczenie dla intymnych zbliżeń.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów, ale działania będą także prowadzone wśród szerszej grupy mężczyzn i kobiet od 18 do 45 lat.
Za przygotowanie adaptacji materiałów i kreacji reklamowych, realizację kampanii na Facebooku i Instagramie oraz współpracę z influencerami odpowiada GRUPA BUKKO. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy – Wavemaker.
Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.