logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Somersby inspiruje i angażuje do pomagania zapylaczom

  PR 23.05.2023, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

20 maja w Światowy Dzień Pszczół pracownicy Carlsberg Polska razem z rodzinami zbudowali domki dla zapylaczy i posadzili ponad 400 roślin w Skansenie - Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-somersby-inspiruje-i-angazuje-do-pomagania-zapylaczom,400095,artykul.html

Nie ma lepszego momentu niż Światowy Dzień Pszczół, aby podkreślić kluczową rolę tych owadów w ekosystemie, a także przypomnieć jak o nie dbać i jak zwiększać ich populację. Na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu pracownicy Carlsberg Polska wraz z rodzinami, Fundacją Ekologiczną Pszczoła Musi Być i marką Somersby działali na rzecz dzikich zapylaczy. Inspiracją do ekopikniku była tegoroczna kampania „Zapylamy z pomocą” marki Somersby.

Skansen w Sierpcu jeszcze przyjaźniejszy zapylaczom

Uczestnicy ekopikniku posadzili ponad 400 roślin miododajnych – siedlisk dla pszczół, trzmieli, motyli, os i chrząszczy oraz zbudowali duże domki dla zapylaczy, które dzieci wypełniły suchym drewnem, szyszkami, liśćmi, mchem, cegłami i miękką gliną. Dla najmłodszych zorganizowano animacje i zajęcia edukacyjne o życiu pszczół, można było także m.in. obejrzeć ul od środka. Po działaniach każdy mógł się zrelaksować i posilić kiełbaską upieczoną nad ogniskiem.

– Somersby to świat owocowego relaksu. Nie byłoby tej marki bez owoców, a owoców nie ma bez pszczół, dlatego tak bliski i ważny jest dla nas ich los – mówi Alicja Wirkowska, Junior Brand Manager marki Somersby. – W tym roku marka Somersby w ramach kampanii komunikacyjnej „Zapylamy z pomocą” zaplanowała wiele różnorodnych działań na rzecz pszczół. Cieszę się, że pracownicy Carlsberg Polska zaangażowali się i dołożyli swoją cegiełkę na rzecz wspierania rozwoju populacji dzikich zapylaczy – dodaje.

Pszczoła musi być!

W aktywności na miejscu wydarzenia zaangażowali się pasjonaci Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być, która jest partnerem kampanii edukacyjnej zainicjowanej przez markę Somersby.

– Bez zapylaczy czeka nas katastrofa żywnościowa. Wszyscy powinniśmy dbać o to, aby tych pożytecznych owadów, którym coraz trudniej przeżyć w zurbanizowanym otoczeniu, było więcej. Rodzinny ekopiknik był okazją do pracy na rzecz pszczół i edukacji nt. dzikich zapylaczy – powiedział Artur Sobeczek, Pszczelarz, Prezes Zarządu Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być.
Partnerem pikniku było Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764