logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Somersby inspiruje i angażuje do pomagania zapylaczom

  PR 23.05.2023, przeczytano 242 razy
ilustracjastrzałka

20 maja w Światowy Dzień Pszczół pracownicy Carlsberg Polska razem z rodzinami zbudowali domki dla zapylaczy i posadzili ponad 400 roślin w Skansenie - Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-somersby-inspiruje-i-angazuje-do-pomagania-zapylaczom,400095,artykul.html

Nie ma lepszego momentu niż Światowy Dzień Pszczół, aby podkreślić kluczową rolę tych owadów w ekosystemie, a także przypomnieć jak o nie dbać i jak zwiększać ich populację. Na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu pracownicy Carlsberg Polska wraz z rodzinami, Fundacją Ekologiczną Pszczoła Musi Być i marką Somersby działali na rzecz dzikich zapylaczy. Inspiracją do ekopikniku była tegoroczna kampania „Zapylamy z pomocą” marki Somersby.

Skansen w Sierpcu jeszcze przyjaźniejszy zapylaczom

Uczestnicy ekopikniku posadzili ponad 400 roślin miododajnych – siedlisk dla pszczół, trzmieli, motyli, os i chrząszczy oraz zbudowali duże domki dla zapylaczy, które dzieci wypełniły suchym drewnem, szyszkami, liśćmi, mchem, cegłami i miękką gliną. Dla najmłodszych zorganizowano animacje i zajęcia edukacyjne o życiu pszczół, można było także m.in. obejrzeć ul od środka. Po działaniach każdy mógł się zrelaksować i posilić kiełbaską upieczoną nad ogniskiem.

– Somersby to świat owocowego relaksu. Nie byłoby tej marki bez owoców, a owoców nie ma bez pszczół, dlatego tak bliski i ważny jest dla nas ich los – mówi Alicja Wirkowska, Junior Brand Manager marki Somersby. – W tym roku marka Somersby w ramach kampanii komunikacyjnej „Zapylamy z pomocą” zaplanowała wiele różnorodnych działań na rzecz pszczół. Cieszę się, że pracownicy Carlsberg Polska zaangażowali się i dołożyli swoją cegiełkę na rzecz wspierania rozwoju populacji dzikich zapylaczy – dodaje.

Pszczoła musi być!

W aktywności na miejscu wydarzenia zaangażowali się pasjonaci Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być, która jest partnerem kampanii edukacyjnej zainicjowanej przez markę Somersby.

– Bez zapylaczy czeka nas katastrofa żywnościowa. Wszyscy powinniśmy dbać o to, aby tych pożytecznych owadów, którym coraz trudniej przeżyć w zurbanizowanym otoczeniu, było więcej. Rodzinny ekopiknik był okazją do pracy na rzecz pszczół i edukacji nt. dzikich zapylaczy – powiedział Artur Sobeczek, Pszczelarz, Prezes Zarządu Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być.
Partnerem pikniku było Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764