logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Soplica w najnowszej kampanii prezentuje nową platformę komunikacji „Spotkanie niech się stanie”

  PR 22.09.2022, przeczytano 126 razy

Marka rusza z nową platformą kreatywną - jej osią jest tytułowe hasło, mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia. Podkreśla ono tym samym natychmiastowy efekt Soplicy - gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-soplica-w-najnowszej-kampanii-prezentuje-nowa-platforme-komunikacji-_spotkanie-niech-sie-stanie_,397314,artykul.html

Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co pozwala na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.

Pod hasłem „Spotkanie niech się stanie” 19.09.2022 r. wystartowała kampania, której głównymi kanałami komunikacji będą media społecznościowe.

Główny film składa się z kilku winiet, które używane będą jako osobne krótsze formy, co pozwala na zaadresowanie całorocznych potrzeb komunikacyjnych - z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność platformy “Spotkanie niech się stanie” sprawia, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone.

- Głównym wyzwaniem dla agencji było stworzenie platformy, która odda charakter marki, jaką jest Soplica - popularnej i uwielbianej, a jednocześnie o bardzo konkretnym charakterze, różniącej się na tle kategorii tonalnością, estetyką i historią. Postawiliśmy na różnorodność kontekstów, ludzi i spotkań jako spoiwo dla nowej identyfikacji marki - mówi Marta Hermanowicz, dyrektor kreatywna agencji oS3.

Produktowymi bohaterami kampanii są warianty smakowe marki Soplica.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Koncept kreatywny: Marta Hermanowicz (Creative Director), Mateusz Reiss (Senior Art Director), Michał Stalmaski (Senior Copywriter), Małgorzata Gontarczuk (Senior Art Director)
  • Obsługa klienta i procesu: Małgorzata Szerenos (Group Account Director), Luiza Szymańczak (Account Supervisor)
  • Obsługa kampanii w mediach społecznościowych: Aleksandra Świątkowska (Head of Social Media)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764