logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Specjal sponsorem głównym klubu Indykpol AZS Olsztyn

  PR 08.02.2019, przeczytano 123 razy

Piwo Specjal i Indykpol AZS Olsztyn łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na hali. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-specjal-sponsorem-glownym-klubu-indykpol-azs-olsztyn,381163,artykul.html

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z Indykpol AZS Olsztyn otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na hali naszego klubu.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych sportowych tradycjach, a w klubie AZS Olsztyn widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się AZS i jako sponsor główny  będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem klubu i wraz z kibicami emocjonować się meczami AZS-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

Jesteśmy w połowie rozgrywek obecnego sezonu, porozumienie na pewno pomoże w osiągnięciu celów, jakie wyznaczył sobie klub na ten rok.

Współpraca na zasadach partnerstwa przynosi wiele nowych perspektyw dla stron. Wsparcie klubu pomoże spełnić aspiracje sportowe, jednocześnie umacniając pozycję marki Specjal w regionie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764