logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Specjal sponsorem głównym klubu Indykpol AZS Olsztyn

  PR 08.02.2019, przeczytano 142 razy

Piwo Specjal i Indykpol AZS Olsztyn łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na hali. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-specjal-sponsorem-glownym-klubu-indykpol-azs-olsztyn,381163,artykul.html

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z Indykpol AZS Olsztyn otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na hali naszego klubu.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych sportowych tradycjach, a w klubie AZS Olsztyn widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się AZS i jako sponsor główny  będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem klubu i wraz z kibicami emocjonować się meczami AZS-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

Jesteśmy w połowie rozgrywek obecnego sezonu, porozumienie na pewno pomoże w osiągnięciu celów, jakie wyznaczył sobie klub na ten rok.

Współpraca na zasadach partnerstwa przynosi wiele nowych perspektyw dla stron. Wsparcie klubu pomoże spełnić aspiracje sportowe, jednocześnie umacniając pozycję marki Specjal w regionie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation zrealizowała Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja...
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764