logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Specjal sponsorem głównym klubu Indykpol AZS Olsztyn

  PR 08.02.2019, przeczytano 179 razy

Piwo Specjal i Indykpol AZS Olsztyn łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na hali. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-specjal-sponsorem-glownym-klubu-indykpol-azs-olsztyn,381163,artykul.html

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z Indykpol AZS Olsztyn otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na hali naszego klubu.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych sportowych tradycjach, a w klubie AZS Olsztyn widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się AZS i jako sponsor główny  będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem klubu i wraz z kibicami emocjonować się meczami AZS-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

Jesteśmy w połowie rozgrywek obecnego sezonu, porozumienie na pewno pomoże w osiągnięciu celów, jakie wyznaczył sobie klub na ten rok.

Współpraca na zasadach partnerstwa przynosi wiele nowych perspektyw dla stron. Wsparcie klubu pomoże spełnić aspiracje sportowe, jednocześnie umacniając pozycję marki Specjal w regionie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764