logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Specjal sponsorem głównym klubu Indykpol AZS Olsztyn

  PR 08.02.2019, przeczytano 167 razy

Piwo Specjal i Indykpol AZS Olsztyn łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na hali. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-specjal-sponsorem-glownym-klubu-indykpol-azs-olsztyn,381163,artykul.html

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z Indykpol AZS Olsztyn otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na hali naszego klubu.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych sportowych tradycjach, a w klubie AZS Olsztyn widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się AZS i jako sponsor główny  będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem klubu i wraz z kibicami emocjonować się meczami AZS-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

Jesteśmy w połowie rozgrywek obecnego sezonu, porozumienie na pewno pomoże w osiągnięciu celów, jakie wyznaczył sobie klub na ten rok.

Współpraca na zasadach partnerstwa przynosi wiele nowych perspektyw dla stron. Wsparcie klubu pomoże spełnić aspiracje sportowe, jednocześnie umacniając pozycję marki Specjal w regionie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764