logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Specjal sponsorem głównym klubu Indykpol AZS Olsztyn

  PR 08.02.2019, przeczytano 333 razy

Piwo Specjal i Indykpol AZS Olsztyn łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na hali. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-specjal-sponsorem-glownym-klubu-indykpol-azs-olsztyn,381163,artykul.html

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z Indykpol AZS Olsztyn otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na hali naszego klubu.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych sportowych tradycjach, a w klubie AZS Olsztyn widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się AZS i jako sponsor główny  będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem klubu i wraz z kibicami emocjonować się meczami AZS-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

Jesteśmy w połowie rozgrywek obecnego sezonu, porozumienie na pewno pomoże w osiągnięciu celów, jakie wyznaczył sobie klub na ten rok.

Współpraca na zasadach partnerstwa przynosi wiele nowych perspektyw dla stron. Wsparcie klubu pomoże spełnić aspiracje sportowe, jednocześnie umacniając pozycję marki Specjal w regionie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764