logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Tarczyński rozpoczęła rok 2021 od kampanii linii Tarczyński Naturalnie

  PR 04.02.2021, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

15 stycznia ruszyła kolejna fala kampanii reklamowej linii Tarczyński Naturalnie. Widzowie w telewizyjnych pasmach reklamowych zobaczyć mogą spot z flagowym produktem linii Naturalnie – parówkami 100% z szynki oraz ambasadora marki Tomasza Jakubiaka, który do mądrego odżywiania inspirować będzie widzów programu Pytanie na Śniadanie oraz cyklu filmów „Naturalne poranki” na popularnym serwisie You Tube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-tarczynski-rozpoczela-rok-2021-od-kampanii-linii-tarczynski-naturalnie,390077,artykul.html

Alles dobre, Alles naturalne

W drugiej już odsłonie kampanii, której premiera miała miejsce we wrześniu 2020 roku, producent znowu postawił na spot telewizyjny Alles dobre, Alles naturalne!. 30-sekundowy materiał video, w którym przebywający w Alpach Polacy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z linii Tarczyński Naturalnie, ponownie zobaczyć można w największych kanałach telewizyjnych w Polsce.

Weekendowa trasa Tarczyński w Pytaniu na Śniadanie

Działania mediowe objęły także telewizję śniadaniową. W weekendowych wydaniach Pytania na Śniadanie zobaczymy ambasadora marki – Tomasza Jakubiaka, a także gości specjalnych, którzy odwiedzą ciekawe miejsca w Polsce i na antenie przygotowywać będą apetyczne potrawy z produktów linii Tarczyński Naturalnie bez konserwantów.  

- Zgodnie z misją naszej rodzinnej firmy, chcemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, dlatego też w trwającej kampanii mocny akcent postawiliśmy na pełnowartościowe śniadania, które są podstawą odpowiedniej i zbilansowanej diety, dodającej energii na cały dzień – szczególnie zimą. - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Za nami pierwsze z wejść telewizyjnych, które 31 stycznia zrealizowane zostało spod schroniska Głodówka w Tatrach. W kolejnych odcinkach naturalne posiłki przyrządzane będą m.in. w Zamku Ogrodzieniec,  Jakuszycach czy na Gubałówce.

Naturalne Poranki Tomasza Jakubiaka

Pytanie na Śniadanie nie jest jedynym miejscem, w którym możemy zobaczyć Tomka Jakubiaka zaangażowanego w przyrządzanie unikalnych dań. Ambasador marki Tarczyński regularnie pojawia się na firmowym kanale You Tube, gdzie gotuje w towarzystwie znanych gwiazd, sportowców i influencerów. U jego boku stanęła już m.in. Zosia Ślotała, Mamagerka, czy Jacek Wszół z Panthers Wrocław.

Linia Tarczyński Naturalnie to wyróżniające się prostym składem parówki, kabanosy, kiełbasy, szynki i inne wędliny zawierające tylko naturalne składniki, bez dodatku konserwantów.

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A jak tam z zawartością mięsa w kabanosach?
Jest już zgodnie z danymi z etykiety?
Czesi już dali zgodę na handel?

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze na tematy wędliniarsko-mięsne można odnieść wrażenie, że albo jesteś jaroszem, albo sam sporządzasz wędliny na własny użytek. Wędzisz coś na balkonie?  

avatar użytkownika
,

Ale czy kabanosy Tarczyński mają tyle mięsa, ile zadeklarowano na etykiecie, czy nadal nie mają?  

avatar użytkownika
,

Ten dylemat gnębi Cię nie po raz pierwszy. Musisz przeżywać istne katusze przed stoiskiem mięsnym. No chyba że wędzisz coś na balkonie?  

avatar użytkownika
,

Dylemat?

Czesi określili to jako ordynarne oszustwo i zabronili importu kabanosów Tarczyńskiego.
  

avatar użytkownika
,

A parówki Cię nie gnębią? Też gnębiły nie tak dawno temu...  

avatar użytkownika
,

Czyli nie wiesz, czy kabanosy Tarczyński zawierają już tyle mięsa, ile Tarczyński deklaruje na etykiecie?
Czyli nie wiesz, czy Czesi znieśli już zakaz importu wybrakowanych kabanosów Tarczyński?
  

avatar użytkownika
,

Musiałbyś zapytać producenta - ten materiał to PR-owska notka prasowa producenta, jeśli chcesz rozliczać jakiekolwiek informacje które w niej padają, jedynym adresatem jest producent. Ale może łatwiej okopcić coś na balkonie?  

avatar użytkownika
,

Czyli nie wiesz, czy kabanosy Tarczyński zawierają już tyle mięsa, ile Tarczyński deklaruje na etykiecie?
Czyli nie wiesz, czy Czesi znieśli już zakaz importu wybrakowanych kabanosów Tarczyński?

Czyli nie wiesz, czy to jest co w opublikowanym materiale jest zgodne z prawdą, czy jak w przypadku kabanosów, jest oszustwem.
  

avatar użytkownika
,

Nie - nie sprawdzamy zawartości alkoholu w piwie jeśli zamieszczamy notkę o promującej je kampanii, podobną politykę mamy w stosunku do kabanosów i parówek. Ale to nie przeszkadza nikomu wędzić sobie na balkonie.  

avatar użytkownika
,

Czyli:
przeszkadza redakcji ktoś rekomendujący na forum swoje usługi, bo to kradzież,
przeszkadza redakcji ktoś używający adblocka, bo to kradzież.

Ale nie przeszkadza publikowanie materiałów firmy, która okrada konsumentów z mięsa, które zadeklarowała w produkcie, ale go nie dodała?
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli ta publikacja nie służy okradaniu kogokolwiek i nie ma przesłanek by sądzić że służy, to dlaczego miałaby przeszkadzać? Postulujesz wprowadzenie medialnego ostracyzmu w stosunku do każdej firmy przyłapanej kiedykolwiek na jakiejś nieuczciwości wobec klientów...?   

avatar użytkownika
,

A skąd wiadomo, że nie służy?

Skoro dali mniej mięsa do kabanosów...
  

avatar użytkownika
,

A skąd mamy wiedzieć że Twoje wpisy nie służą okradaniu kogoś?  

avatar użytkownika
,

Tym bardziej, że wpisuję z adblockiem...  

avatar użytkownika
,

Albo na przykład czy nie służy pomawianiu kogoś? Masz świadomość że to przestępstwo?  

avatar użytkownika
,

Pomówieniem jest pisanie, mówienie nieprawdy.
Tymczasem...

"Czeski Urząd Kontroli Rolnictwa i Żywności wycofał ze sprzedaży kabanosy marki Tarczyński dostępne w sieciach Kaufland i Lidl. Instytucja zarzuciła polskiemu producentowi wprowadzenie konsumentów w błąd na temat zawartości mięsa w produktach.
(...)
Przeprowadzona przez Czechów analiza laboratoryjna miała wykazać, że kabanosy wieprzowe klasyczne zrobiono ze 122 gramów mięsa na 100 gramów gotowego produktu, podczas gdy powinny być to min. 142 gramy. W kabanosach ekskluzywnych zamiast 185 gramów mięsa, było go 164,5 grama. Podobnie było z kabanosami z dodatkiem sera – tu zamiast 180 gramów mięsa było go tylko 146 gramów."

portalspozywczy,pl
  

avatar użytkownika
,

Ale Ty sugerujesz że oszustwa dokonano w wypadku produktu objętego kampanią, że jest to działanie celowe, a kampania jest jednym z jego narzędzi. To poważne oskarżenie które - gdyby się nie potwierdziło - byłoby takim samym przestępstwem jak oszustwo. I jak Twoim zdaniem powinien reagować wydawca mając do czynienia z takimi obawami skoro postulujesz cenzurowanie materiałów prasowych na podstawie Twoich wątpliwości?  

avatar użytkownika
,

Ja szanowna redakcjo, beznamiętnie przypominam informacje o wcześniejszych produktach Tarczyński.

Smutne informacje, bo na pewno wszyscy chcielibyśmy, by polskie produkty wędliniarskie słynęły z czegoś zupełnie innego, niż niższa niż zadeklarowana zawartość mięsa.
  

avatar użytkownika
,

Niestety - nie ograniczyłeś się do przypomnienia tamtej sprawy, ale insynuujesz oszustwo związane z obecną kampanią. A to może już być uznane za przestępstwo, gdyby insynuacje okazały się niezasadne. W każdym razie mamy słuszne podstawy obawiać się takiej możliwości. Pytanie pozostaje zatem w mocy: skoro Twoje podejrzenia wobec wędlin miałyby skutkować cenzurą, to jak zachować się mając obawy w stosunku do Twoich wypowiedzi? Też cenzurować?  

avatar użytkownika
,

Pozwolę sobie ponowić pytanie.
Czy redakcja kupuje wędliny Constar?
W końcu od pamiętnej afery minęło kilka lat i może te wędliny są już robione zgodnie ze sztuką i na pewno są smaczne.
A może jednak obraz w pamięci uniemożliwia ich zakup.

Bo mnie ilekroć widzę ofertę Tarczyński, przypomina się ta sytuacja, gdy Czesi zakazali ich importu, bo kabanosy miały za mało mięsa.
I jak widzę jakiekolwiek publikacje o Tarczyński, to zawsze pytam, czy już robią zgodnie ze sztuką, czy jak wcześniej dają mniej mięsa niż przewidują normy.
  

avatar użytkownika
,

To że nie kupujesz nie upoważnia Cię by publicznie zarzucać oszustwo. To że komuś nie wierzysz nie upoważnia Cię by publicznie zarzucać mu kłamstwo. To że się kogoś obawiasz nie upoważnia Cię by publicznie nazywać go złodziejem albo mordercą.  

avatar użytkownika
,

Dostęp do informacji o tym, że Tarczyński oszukiwał na składzie kabanosów eksportowanych do Czech, upoważnia mnie do zadania pytania czy inne reklamowane produkty tej firmy spełniają jakiekolwiek normy żywieniowe.

Ty możesz jeść w ciemno, obaj wiemy, że wysoko cenisz papier w parówkach.
  

avatar użytkownika
,

Ty nie pytasz tylko insynuujesz posługując się stylistyką wypowiedzi typową dla pytania. Tego typu insynuacja poprzez pytanie jest dość powszechnym zabiegiem mającym pomóc uniknąć odpowiedzialności karnej za pomówienie - ale zdaje się że niezbyt skutecznym.  

avatar użytkownika
,

Dostęp do informacji o tym, że Tarczyński oszukiwał na składzie kabanosów eksportowanych do Czech, upoważnia mnie do zadania pytania czy inne reklamowane produkty tej firmy spełniają jakiekolwiek normy żywieniowe.

Tobie może być wszystko jedno.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli stawiasz takie pytanie w miejscu w którym nie ma adresata i nie może paść odpowiedź, staje się jasne że pytanie nie jest pytaniem lecz insynuacją.  

avatar użytkownika
,

Chyba jednak można odpowiedzieć.

Tylko co można powiedzieć, gdy już cały świat wie, że się robiło kancik na zawartości mięsa w eksportowym produkcie?
  

avatar użytkownika
,

Kto miałby odpowiedzieć w miejscu w którym postawiłeś to "pytanie"? Pan Jacek Tarczyński, prezes zarządu?  

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764