logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Tarczyński została sponsorem triathlonisty - Marcela Kozaczkiewicza

  PR 28.07.2021, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Marcel Kozaczkiewicz, Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie, dołączył do grona sportowych ambasadorów marki Tarczyński. To już kolejna tego typu współpraca rodzimej firmy, która jako jedna z nielicznych komercyjnych podmiotów tak mocno rozwija swój marketing sportowy, wspierając nie tylko profesjonalnych sportowców, ale i młode ambitne talenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-tarczynski-zostala-sponsorem-triathlonisty---marcela-kozaczkiewicza,392434,artykul.html

Wspieranie młodych sportowców elementem działań CSR

Triathlon jako dyscyplina sportowa jest kombinacją pływania, biegania i kolarstwa, które wymagają od sportowców niezwykłej zwinności, wytrzymałości oraz determinacji. Z dnia na dzień rośnie liczba osób chętnych do uprawiania tego sportu, ale i profesjonalistów odnoszących kolejne sukcesy. Wśród tych ostatnich jest Marcel Kozaczkiewicz, który właśnie dołączył do sportowych ambasadorów marki Tarczyński.

- Mając świadomość, jak ogromny wpływ ma na nas zdrowa dieta i odpowiedni poziom aktywności fizycznej, realizujemy i uczestniczymy w licznych projektach przyczyniających się do propagowania aktywnych form spędzania wolnego czasu. Jednym z tych działań – realizowanych w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli tak zwanego CSR-u – jest sponsoring zawodników, drużyn czy klubów sportowych. Cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył właśnie Marcel Kozaczkiewicz, który mimo młodego wieku, zdążył już osiągnąć imponujące wyniki, stając się gwiazdą w sekcji juniorskiej. Z dumą będziemy wspierać go w sportowej karierze i osiąganiu kolejnych zawodowych sukcesów - mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Pierwsze zawody, w których Tarczyński będzie już oficjalnie wspierał młodego Polaka, to najważniejsza impreza w sezonie – Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie. Prestiżowy festiwal rozpocznie się w 31 lipca w Rawie Mazowieckiej i potrwa dwa dni, dostarczając zarówno obserwatorom, jak i samym zawodnikom niesamowitych emocji. Logotypy marki będzie można zobaczyć na strojach, materiałach reklamowych czy stronie internetowej Kozaczkiewicza oraz Litwin Triathlon Elite – stowarzyszenia, do którego należy sportowiec.

- To ogromne wyróżnienie, że marka Tarczyński postanowiła zainwestować właśnie we mnie i moją triathlonową karierę. Jestem szczęśliwy, że będę miał u boku partnera, który nie tylko wesprze mnie finansowo, ale z którym będę mógł realizować także wspólną dla nas misję propagowania sportu i aktywności fizycznej, szczególnie wśród młodych ludzi. Będąc sportowcem wiem, jak duże znaczenie mają nie tylko treningi, ale i racjonalne odżywianie oraz odpowiednie jakościowo produkty. To założenie bliskie jest również mojemu sponsorowi, który oferuje nam, konsumentom wysokobiałkowe przekąski będące ważnym komponentem zbilansowanej diety, kluczowej nie tylko dla sportowców - mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista.

Rosnący udział marki w marketing sportowym i e-sportowym

To nie pierwsza tego typu, sportowa współpraca firmy. Tarczyński od lat jest m.in. głównym sponsorem Mistrzów Polski w futbolu amerykańskim - drużyny Panthers Wrocław, która aktualnie – jako jedyny zespół z Polski – uczestniczy w zmaganiach w ramach europejskiej ligi – European League of Football.

Marka, która do niedawna wspierała także żużlowego Mistrza Świata Taia Woffindena, aktywnie angażuje się również w e-sport, sponsorując Tarczyński Studio Live, które w ciągu roku stało się jednym z najpopularniejszych polskich kanałów streamujących turnieje na platformie Twitch. Od 2021 roku fani sportów elektronicznych mogą śledzić zmagania Tarczyński Protein Team - drużyny e-sportowej, która skupia się na zawodnikach w grze Counter Strike.

Na swoim koncie Tarczyński ma także liczne akcje skierowane do dzieci, w tym m.in. szkółki dla najmłodszych – Panthers Minis, czy partnerstwo w ramach największego w Europie cyklu imprez o charakterze sportowym dla Aktywnych Przedszkolaków – Gryzzale ORLEN Przedszkoliada.

Źródło: Tarczyński S.A.

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764