logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Tyskie ze złotymi mieczami w konkursie kreatywności KTR 2022

  PR 12.10.2022, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Trzy złote miecze Klubu Twórców Reklamy KTR 2022 trafiły do marki Tyskie za kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu”. Projekt zrealizowany w 2021 r. powstał we współpracy z agencjami: Gong, The Production i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zwycięzców ogłoszono 8 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-tyskie-ze-zlotymi-mieczami-w-konkursie-kreatywnosci-ktr-2022,397581,artykul.html

W tym roku spośród tysiąca zgłoszeń kapituła konkursu KTR 2022 nagrodziła 159 projektów przyznając 41 złotych, 65 srebrnych i 53 brązowych mieczy w czterech kategoriach. Kampania marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej została doceniona w trzech kategoriach tematycznych: Out of Home – Ambient, Direct & Targeting – Ambient i PR – Product & Brand.

Pociąg Tyskiego ponad przedziałami dotarł w grudniu 2021 r. do Żywca z beczką świeżo uwarzonego piwa dla jednego z regionalnych pubów. Zdjęcie pociągu Tyskiego stojącego na peronie w Żywcu szybko obiegło internet, a wpis o niecodziennych odwiedzinach został polubiony na profilu marki ponad 75 tysięcy razy.  

- Cieszymy się, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafiła nie tylko do serc tysięcy internautów, ale również zdobyła uznanie jury konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR 2022. Docenienie przez KTR jest dla nas bardzo ważne i motywuje do kolejnych niestandardowych działań, bo wierzymy w kreatywność, która  wpływa na wyniki wszystkich działań marki – komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu” przygotowywał zespół marki Tyskie w składzie: Małgorzata Komańska, Jakub Michalski, Paweł Drubkowski, Łukasz Kling, Emilia Przebinda, Anna Robak, Tycjan Lewandowski we współpracy z agencjami: Gong, The Production oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Organizatorem konkursu KTR jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR założone w 1997 r.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764