logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Tyskie ze złotymi mieczami w konkursie kreatywności KTR 2022

  PR 12.10.2022, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

Trzy złote miecze Klubu Twórców Reklamy KTR 2022 trafiły do marki Tyskie za kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu”. Projekt zrealizowany w 2021 r. powstał we współpracy z agencjami: Gong, The Production i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zwycięzców ogłoszono 8 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-tyskie-ze-zlotymi-mieczami-w-konkursie-kreatywnosci-ktr-2022,397581,artykul.html

W tym roku spośród tysiąca zgłoszeń kapituła konkursu KTR 2022 nagrodziła 159 projektów przyznając 41 złotych, 65 srebrnych i 53 brązowych mieczy w czterech kategoriach. Kampania marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej została doceniona w trzech kategoriach tematycznych: Out of Home – Ambient, Direct & Targeting – Ambient i PR – Product & Brand.

Pociąg Tyskiego ponad przedziałami dotarł w grudniu 2021 r. do Żywca z beczką świeżo uwarzonego piwa dla jednego z regionalnych pubów. Zdjęcie pociągu Tyskiego stojącego na peronie w Żywcu szybko obiegło internet, a wpis o niecodziennych odwiedzinach został polubiony na profilu marki ponad 75 tysięcy razy.  

- Cieszymy się, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafiła nie tylko do serc tysięcy internautów, ale również zdobyła uznanie jury konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR 2022. Docenienie przez KTR jest dla nas bardzo ważne i motywuje do kolejnych niestandardowych działań, bo wierzymy w kreatywność, która  wpływa na wyniki wszystkich działań marki – komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu” przygotowywał zespół marki Tyskie w składzie: Małgorzata Komańska, Jakub Michalski, Paweł Drubkowski, Łukasz Kling, Emilia Przebinda, Anna Robak, Tycjan Lewandowski we współpracy z agencjami: Gong, The Production oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Organizatorem konkursu KTR jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR założone w 1997 r.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764