logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Uniroyal z nową ambasadorką

  PR 16.03.2020, przeczytano 1081 razy
ilustracjastrzałka

Opona Uniroyal RainSport 5 to następna bestsellera i zdobywcy nagrody za pionierski design. Nie mogła otrzymać lepszego ambasadora. Gosia Rdest to najlepsza Polka na torach wyścigowych w kraju i zagranicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-uniroyal-z-nowa-ambasadorka,386090,artykul.html

Czy dziś kobieta może reklamować opony?

Zmienia się i poprawia rola kobiety w reklamie. Panie coraz częściej są widywane w reklamach samochodów, a Panowie w reklamach proszków do prania i środków na przeziębienie dla dzieci. Łamanie stereotypów jest fajne, ale czy jesteśmy gotowi na kobiecą ambasadorkę opon?

Kim jest Gosia?

Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie, od Daytony po Dubaj.

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 - W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motor-sportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł Vice mistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.

Gosia aktywnie wspiera kobiety w motor-sporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM “Girls on Track - Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

Dlaczego Gosia?

Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii - i to mamy opanowane do perfekcji (opinie nie kłamią). Bo to my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu niż kierowca wyścigowy? - mówi Piotr Snakowski - Head of Marketing Department, Continental.

Widzieliście kiedyś koziołkującego rekina?

Bionika to czerpanie rozwiązań naukowych z natury. Tak zrobiliśmy w RainSport 5. Opona ma innowacyjną technologię skóry rekina, która skutecznie odprowadza wodę.

Pewność na drodze to podstawa, bo najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie, a najlepszą oponę - wiadomo, w trudnych warunkach drogowych. Zatem mamy najlepszą oponę - klasa A hamowania w deszczu - dla wszystkich rozmiarów - to jest nie lada osiągnięcie.

Kreacje są odważne.

Postanowiliśmy zrobić spot, jakiego nie robił dotąd nikt. Dlatego nakręciliśmy turbo odważny teledysk, który pokazuje nie tylko zalety produktu, ale też co czuje kierowca, prowadząc pewnie. Oczywiście na Uniroyal’ach. Sam spot to za mało, wiadomo.

REKIN+BLIK =?

- Chcemy pokazać naszym klientom, że o nich dbamy. Nie tylko dając im totalnie dopracowany produkt. I tak powstał konkurs z ultra prostymi zasadami - kupujesz - wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł BLIKIEM. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji - mówi Ewa Krajewska - Digital Marketing Manager, Continental

Kampanię przygotowała agencja Arthefact. Produkcja spotu: F4 Studio.

Źródło: Arthefact

www.arthefact.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764