logo
WIADOMOŚCI

Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 154 razy
ilustracja

Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski, która zaliczana jest do czołówki polskich producentów drewnianej stolarki otworowej. Pionier polskiego rynku okien drewnianych skupia swoje działania wokół tradycyjnego surowca, tworząc z niego designerskie formy i kształty. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, w tym budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, wdrażaniem strategii komunikacji marki i doradztwem w zakresie sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-urzedowski-w-portfolio-sfery-group,35424,artykul.html

Firma Urzędowski została założona w 1989 roku, a jej obecna pozycja to wynik intensywnego rozwoju, inwestycji w nowe technologie produkcji, dbałości o najmniejszy detal i konsekwencji w podnoszeniu standardów funkcjonalnych i estetycznych okien i drzwi drewnianych. To marka prestiżowa, z tradycjami, która stawia przede wszystkim na design swoich produktów, czego przykładem jest chociażby współpraca ze znanym polskim duetem projektantów – Paprockim i Brzozowskim.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz stworzenie wizerunku opartego na rodowodzie marki. Wśród klientów chcemy być postrzegani jako wiarygodny producent, oferujący znacznie więcej niż tylko najwyższej jakości produkt. Chcemy realizować misję i propagować ideę marki opartą na założeniu, że dom to nie tylko przestrzeń do mieszkania. Wypełniamy ją emocjami i relacjami, które budujemy z najbliższymi. Poprzez usystematyzowanie naszych działań oraz ich odpowiednie ukierunkowanie chcemy wzmocnić odbiór marki Urzędowski wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Ważne jest dla nas to, by być blisko ich oczekiwań i potrzeb – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., właściciel marki Urzędowski.

Dla Sfery Group to szansa na uczestnictwo w ciekawym, prestiżowym projekcie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

- Urzędowski to synonim prestiżu i wysokiej jakości. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak renomowaną marką. Chcemy pokazać odbiorcom marki, że Urzędowski to produkty dla osób pragnących wprowadzić do swojego domu okna wysokiej jakości, ale również sporą dawkę dobrych emocji. Nasze działania będą skupiały się wokół Media Relations, Content Marketingu a także doradztwa z zakresu sprzedaży i kontaktów B2B – z partnerami handlowymi, inwestorami i wykonawcami -  podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone