logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group

  PR 12.02.2018, przeczytano 213 razy
ilustracja

Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski, która zaliczana jest do czołówki polskich producentów drewnianej stolarki otworowej. Pionier polskiego rynku okien drewnianych skupia swoje działania wokół tradycyjnego surowca, tworząc z niego designerskie formy i kształty. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, w tym budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, wdrażaniem strategii komunikacji marki i doradztwem w zakresie sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-urzedowski-w-portfolio-sfery-group,35424,artykul.html

Firma Urzędowski została założona w 1989 roku, a jej obecna pozycja to wynik intensywnego rozwoju, inwestycji w nowe technologie produkcji, dbałości o najmniejszy detal i konsekwencji w podnoszeniu standardów funkcjonalnych i estetycznych okien i drzwi drewnianych. To marka prestiżowa, z tradycjami, która stawia przede wszystkim na design swoich produktów, czego przykładem jest chociażby współpraca ze znanym polskim duetem projektantów – Paprockim i Brzozowskim.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz stworzenie wizerunku opartego na rodowodzie marki. Wśród klientów chcemy być postrzegani jako wiarygodny producent, oferujący znacznie więcej niż tylko najwyższej jakości produkt. Chcemy realizować misję i propagować ideę marki opartą na założeniu, że dom to nie tylko przestrzeń do mieszkania. Wypełniamy ją emocjami i relacjami, które budujemy z najbliższymi. Poprzez usystematyzowanie naszych działań oraz ich odpowiednie ukierunkowanie chcemy wzmocnić odbiór marki Urzędowski wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Ważne jest dla nas to, by być blisko ich oczekiwań i potrzeb – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., właściciel marki Urzędowski.

Dla Sfery Group to szansa na uczestnictwo w ciekawym, prestiżowym projekcie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

- Urzędowski to synonim prestiżu i wysokiej jakości. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak renomowaną marką. Chcemy pokazać odbiorcom marki, że Urzędowski to produkty dla osób pragnących wprowadzić do swojego domu okna wysokiej jakości, ale również sporą dawkę dobrych emocji. Nasze działania będą skupiały się wokół Media Relations, Content Marketingu a także doradztwa z zakresu sprzedaży i kontaktów B2B – z partnerami handlowymi, inwestorami i wykonawcami -  podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764