Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski, która zaliczana jest do czołówki polskich producentów drewnianej stolarki otworowej. Pionier polskiego rynku okien drewnianych skupia swoje działania wokół tradycyjnego surowca, tworząc z niego designerskie formy i kształty. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, w tym budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, wdrażaniem strategii komunikacji marki i doradztwem w zakresie sprzedaży.
Firma Urzędowski została założona w 1989 roku, a jej obecna pozycja to wynik intensywnego rozwoju, inwestycji w nowe technologie produkcji, dbałości o najmniejszy detal i konsekwencji w podnoszeniu standardów funkcjonalnych i estetycznych okien i drzwi drewnianych. To marka prestiżowa, z tradycjami, która stawia przede wszystkim na design swoich produktów, czego przykładem jest chociażby współpraca ze znanym polskim duetem projektantów – Paprockim i Brzozowskim.
- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz stworzenie wizerunku opartego na rodowodzie marki. Wśród klientów chcemy być postrzegani jako wiarygodny producent, oferujący znacznie więcej niż tylko najwyższej jakości produkt. Chcemy realizować misję i propagować ideę marki opartą na założeniu, że dom to nie tylko przestrzeń do mieszkania. Wypełniamy ją emocjami i relacjami, które budujemy z najbliższymi. Poprzez usystematyzowanie naszych działań oraz ich odpowiednie ukierunkowanie chcemy wzmocnić odbiór marki Urzędowski wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Ważne jest dla nas to, by być blisko ich oczekiwań i potrzeb – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., właściciel marki Urzędowski.
Dla Sfery Group to szansa na uczestnictwo w ciekawym, prestiżowym projekcie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.
- Urzędowski to synonim prestiżu i wysokiej jakości. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak renomowaną marką. Chcemy pokazać odbiorcom marki, że Urzędowski to produkty dla osób pragnących wprowadzić do swojego domu okna wysokiej jakości, ale również sporą dawkę dobrych emocji. Nasze działania będą skupiały się wokół Media Relations, Content Marketingu a także doradztwa z zakresu sprzedaży i kontaktów B2B – z partnerami handlowymi, inwestorami i wykonawcami - podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.
Źródło: Sfera Group