logo
WIADOMOŚCI

Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group

  PR 12.02.2018, przeczytano 176 razy
ilustracja

Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski, która zaliczana jest do czołówki polskich producentów drewnianej stolarki otworowej. Pionier polskiego rynku okien drewnianych skupia swoje działania wokół tradycyjnego surowca, tworząc z niego designerskie formy i kształty. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, w tym budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, wdrażaniem strategii komunikacji marki i doradztwem w zakresie sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-urzedowski-w-portfolio-sfery-group,35424,artykul.html

Firma Urzędowski została założona w 1989 roku, a jej obecna pozycja to wynik intensywnego rozwoju, inwestycji w nowe technologie produkcji, dbałości o najmniejszy detal i konsekwencji w podnoszeniu standardów funkcjonalnych i estetycznych okien i drzwi drewnianych. To marka prestiżowa, z tradycjami, która stawia przede wszystkim na design swoich produktów, czego przykładem jest chociażby współpraca ze znanym polskim duetem projektantów – Paprockim i Brzozowskim.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz stworzenie wizerunku opartego na rodowodzie marki. Wśród klientów chcemy być postrzegani jako wiarygodny producent, oferujący znacznie więcej niż tylko najwyższej jakości produkt. Chcemy realizować misję i propagować ideę marki opartą na założeniu, że dom to nie tylko przestrzeń do mieszkania. Wypełniamy ją emocjami i relacjami, które budujemy z najbliższymi. Poprzez usystematyzowanie naszych działań oraz ich odpowiednie ukierunkowanie chcemy wzmocnić odbiór marki Urzędowski wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Ważne jest dla nas to, by być blisko ich oczekiwań i potrzeb – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., właściciel marki Urzędowski.

Dla Sfery Group to szansa na uczestnictwo w ciekawym, prestiżowym projekcie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

- Urzędowski to synonim prestiżu i wysokiej jakości. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak renomowaną marką. Chcemy pokazać odbiorcom marki, że Urzędowski to produkty dla osób pragnących wprowadzić do swojego domu okna wysokiej jakości, ale również sporą dawkę dobrych emocji. Nasze działania będą skupiały się wokół Media Relations, Content Marketingu a także doradztwa z zakresu sprzedaży i kontaktów B2B – z partnerami handlowymi, inwestorami i wykonawcami -  podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone