logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów

  PR 21.10.2021, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają szansę na zdobycie nagród pieniężnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-vegeta-z-nowa-odslona-kampanii-telewizyjnej-oraz-konkursem-dla-konsumentow,393477,artykul.html

Marka w jesiennej odsłonie kampanii mediowej promuje nową kategorię produktów Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. W ramach kampanii, we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowane są 2 wersje nowych spotów reklamowych. Ich kreatywna konwencja opiera się na wyjaśnieniu widzom, że każdy produkt Vegeta Natur Fix można wykorzystać w swojej kuchni na dwa sposoby – do dania mięsnego oraz do dania wegańskiego. Zarówno potrawa w wersji vege, jak i mięsnej będzie smakowała tak samo pysznie. Wprowadzona do oferty marki nowa kategoria produktów, to odpowiedź na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie dietą wegańską.

Działania promocyjne realizowane są także w Internecie, w prasie, w aplikacjach mobilnych oraz w punktach sprzedaży.

W ofercie Vegeta Natur znalazły się:

  • Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – spaghetti bolognese
  • Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – klopsiki w sosie pomidorowym
  • Vegeta Natur – wegański lub mięsny – gulasz
  • Vegeta Natur – wegańska lub mięsna – lasagne
  • Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – burgery
  • Vegeta Natur – wegańska lub z mięsem – nadziewana papryka

A Ty jak nazwiesz swoją potrawę? Konkurs od Vegeta

Marka rozpoczęła również konkurs dla konsumentów, który potrwa aż do 18 lutego 2022 r. Aby, wziąć udział w akcji należy kupić dowolny produkt marki Vegeta. Następnie zachować paragon i zarejestrować go. Po prawidłowo wysłanym zgłoszeniu, uczestnik otrzyma zdjęcie potrawy wraz z przepisem. Zadaniem jest stworzenie kreatywnej nazwy dla dania ze zdjęcia.

Źródło: Podravka Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764