Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają szansę na zdobycie nagród pieniężnych.
Marka w jesiennej odsłonie kampanii mediowej promuje nową kategorię produktów Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. W ramach kampanii, we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowane są 2 wersje nowych spotów reklamowych. Ich kreatywna konwencja opiera się na wyjaśnieniu widzom, że każdy produkt Vegeta Natur Fix można wykorzystać w swojej kuchni na dwa sposoby – do dania mięsnego oraz do dania wegańskiego. Zarówno potrawa w wersji vege, jak i mięsnej będzie smakowała tak samo pysznie. Wprowadzona do oferty marki nowa kategoria produktów, to odpowiedź na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie dietą wegańską.
Działania promocyjne realizowane są także w Internecie, w prasie, w aplikacjach mobilnych oraz w punktach sprzedaży.
W ofercie Vegeta Natur znalazły się:
- Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – spaghetti bolognese
- Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – klopsiki w sosie pomidorowym
- Vegeta Natur – wegański lub mięsny – gulasz
- Vegeta Natur – wegańska lub mięsna – lasagne
- Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – burgery
- Vegeta Natur – wegańska lub z mięsem – nadziewana papryka
A Ty jak nazwiesz swoją potrawę? Konkurs od Vegeta
Marka rozpoczęła również konkurs dla konsumentów, który potrwa aż do 18 lutego 2022 r. Aby, wziąć udział w akcji należy kupić dowolny produkt marki Vegeta. Następnie zachować paragon i zarejestrować go. Po prawidłowo wysłanym zgłoszeniu, uczestnik otrzyma zdjęcie potrawy wraz z przepisem. Zadaniem jest stworzenie kreatywnej nazwy dla dania ze zdjęcia.
Źródło: Podravka Polska Sp. z o.o.