Agencja WebTalk wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Współpraca obejmuje prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie i YT marki, community management oraz realizację działań niestandardowych.
W ramach nawiązanej współpracy zespół agencji odpowiadać będzie za bieżącą obsługę kanałów społecznościowych marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Zakres działań obejmuje kompleksowe prowadzenie komunikacji od stworzenia strategii, przez jej implementację, po aktywny community management, będący wyróżnikiem marki.
- Volkswagen Samochody Dostawcze to marka, która od ponad 75 lat słynie z funkcjonalności idealnie sprawdzającej się w pracy, jak i po pracy. W ofercie marki znajdują się samochody stricte dostawcze jak i te rodzinne i bardziej lifestylowe. A od niedawna także modele elektryczne, wyznaczające kierunek rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej. Wszechstronność marki idealnie zgrywa się z różnorodnością zespołu WebTalk. Jestem przekonana, że nietuzinkowe podejście agencji WebTalk do komunikacji pozwoli nam na jeszcze lepszy kontakt z naszymi klientami. Wierzę że wspólnie tworzyć będziemy nietuzinkowe, nowoczesne treści w mediach społecznościowych, która odzwierciedlać będą unikatowy charakter modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze – mówi Magda Piekarczyk-Olszak, Kierownik komunikacji i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.
Współpraca nawiązana została drogą wygranego przetargu i przewidziana jest na okres 2 lat i uwzględnia również implementację działań niestandardowych i aktywacji konsumenckich.
- Współpraca z tak kultową marką to dla nas kolejny krok w digitalowej przygodzie. Ogromnie cieszy nas docenienie wyróżniającej się i kluczowej dla nas kompetencji community managementu - tak ważnego dla marki, która na pierwszym miejscu stawia na kontakt ze swoją zaangażowaną społecznością. Z taką myślą tworzyliśmy również ofertę, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania marki, reaktywując jej ikoniczny image i budując silną, proaktywną komunikację do konsumentów - mówi Client Service Director w WebTalk, Agata Szybilska-Czech.
Źródło: WebTalk