logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Volkswagen Samochody Dostawcze w portfolio agencji Webtalk

  PR 25.08.2023, przeczytano 450 razy

Agencja WebTalk wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Współpraca obejmuje  prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie i YT marki, community management oraz realizację działań niestandardowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-volkswagen-samochody-dostawcze-w-portfolio-agencji-webtalk,401142,artykul.html

W ramach nawiązanej współpracy zespół agencji odpowiadać będzie za bieżącą obsługę kanałów społecznościowych marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Zakres działań obejmuje kompleksowe prowadzenie komunikacji od stworzenia strategii, przez jej implementację, po aktywny community management, będący wyróżnikiem marki.

- Volkswagen Samochody Dostawcze to marka, która od ponad 75 lat słynie z funkcjonalności idealnie sprawdzającej się w pracy, jak i po pracy. W ofercie marki znajdują się samochody stricte dostawcze jak i te rodzinne i bardziej lifestylowe. A od niedawna także modele elektryczne, wyznaczające kierunek rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej. Wszechstronność marki idealnie zgrywa się z różnorodnością zespołu WebTalk. Jestem przekonana, że nietuzinkowe podejście agencji WebTalk do komunikacji pozwoli nam na jeszcze lepszy kontakt z naszymi klientami. Wierzę że wspólnie tworzyć będziemy nietuzinkowe, nowoczesne treści w mediach społecznościowych, która odzwierciedlać będą unikatowy charakter modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze – mówi Magda Piekarczyk-Olszak, Kierownik komunikacji i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.

Współpraca nawiązana została drogą wygranego przetargu i przewidziana jest na okres 2 lat i uwzględnia również implementację działań niestandardowych i aktywacji konsumenckich.

- Współpraca z tak kultową marką to dla nas kolejny krok w digitalowej przygodzie. Ogromnie cieszy nas docenienie wyróżniającej się i kluczowej dla nas kompetencji community managementu - tak ważnego dla marki, która na pierwszym miejscu stawia na kontakt ze swoją zaangażowaną społecznością. Z taką myślą tworzyliśmy również ofertę, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania marki, reaktywując jej ikoniczny image i budując silną, proaktywną komunikację do konsumentów - mówi Client Service Director w WebTalk, Agata Szybilska-Czech

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic aktualizuje oprogramowanie dla aparatów z LUMIX S i G
Panasonic wprowadził szereg nowych aktualizacji oprogramowania dla pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów LUMIX S5II i S5IIX oraz modeli GH7 i G9II z systemu Mikro 4/3. Aktualizacje te mają na celu zwiększenie komfortu fotografowania oraz rozszerzenie funkcjonalności urządzeń.
VML przedstawia raport The Future 100
Raport VML „The Future 100” przedstawia 100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę w nadchodzących latach. 
Epson zaprasza na RemaDays 2025
Już niedługo, w dniach 28-31 stycznia 2025, startują targi RemaDays 2025. Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w kompleksie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Epson zaprasza wszystkich profesjonalistów z branży reklamowej na stoisko F3.14, gdzie zaprezentuje wiele urządzeń z bogatego portfolio, w tym rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy,...
MAOAM z konkursem konsumenckim
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP
Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764