logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka w czasach pandemii - analiza Schulz brand friendly

  PR 02.04.2020, przeczytano 642 razy
ilustracja

Trzynastu ekspertów Schulz brand friendly przygotowało pierwsze takie na rynku, wieloaspektowe spojrzenie na branżę oraz działanie marek w czasie kryzysu. Analizują działania komunikacyjne od strony strategii i biznesu, kreacji, obszaru digital oraz PR. Zapraszamy do lektury bezpłatnej bazy wiedzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-w-czasach-pandemii---analiza-schulz-brand-friendly,386379,artykul.html

– Za nami, ale i przed nami czas zmian. Zmian w marketingu, zmian w myśleniu, zmian w codziennym życiu. Przed Wami wiele słów o tym jak my widzimy nową rzeczywistość i czego możemy się z niej nauczyć. Zawsze uważaliśmy, że na marketing warto patrzeć z wielu, równych sobie stron. Także teraz, kiedy widoczne zmiany w kreacji wymagać będą od wielu marek strategicznej przebudowy – zachęca Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

Na 38 stronach analiz przeczytać można m.in.:

  • jak radzą sobie polskie i zagraniczne marki w kryzys-time marketingu?
  • co będzie za 3 miesiące?
  • czy Facebook oraz Google myją ręce?
  • czy influencerzy sprostali czasom zarazy?
  • co jest pewne, gdy nic nie jest pewne?
  • jak działa new business w czasach kryzysu?
  • czy obok zapasów żywności warto zrobić zapasy cyfrowe i kiedy można po nie sięgnąć?
  • jak uchronić się przed dystansem emocjonalnym i izolacją w okresie rządów dystansu fizycznego?

Dokument znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764