Trzynastu ekspertów Schulz brand friendly przygotowało pierwsze takie na rynku, wieloaspektowe spojrzenie na branżę oraz działanie marek w czasie kryzysu. Analizują działania komunikacyjne od strony strategii i biznesu, kreacji, obszaru digital oraz PR. Zapraszamy do lektury bezpłatnej bazy wiedzy.
– Za nami, ale i przed nami czas zmian. Zmian w marketingu, zmian w myśleniu, zmian w codziennym życiu. Przed Wami wiele słów o tym jak my widzimy nową rzeczywistość i czego możemy się z niej nauczyć. Zawsze uważaliśmy, że na marketing warto patrzeć z wielu, równych sobie stron. Także teraz, kiedy widoczne zmiany w kreacji wymagać będą od wielu marek strategicznej przebudowy – zachęca Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.
Na 38 stronach analiz przeczytać można m.in.:
- jak radzą sobie polskie i zagraniczne marki w kryzys-time marketingu?
- co będzie za 3 miesiące?
- czy Facebook oraz Google myją ręce?
- czy influencerzy sprostali czasom zarazy?
- co jest pewne, gdy nic nie jest pewne?
- jak działa new business w czasach kryzysu?
- czy obok zapasów żywności warto zrobić zapasy cyfrowe i kiedy można po nie sięgnąć?
- jak uchronić się przed dystansem emocjonalnym i izolacją w okresie rządów dystansu fizycznego?
Dokument znajduje się TUTAJ[PDF]
Źródło: Schulz brand friendly