logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Wawel tytularnym partnerem Festiwalu Kolorów 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec maja, już po raz 7, w trasę po Polsce rusza Festiwal Kolorów. W tym roku partnerem tytularnym Festiwalu została firma Wawel. Wydarzenie odbędzie się pod nazwą Festiwal Kolorów by Wawel Fresh & Fruity, a cała trasa obejmie 15 polskich miast. Koncerty, tysiące uśmiechów na twarzach, a także zapas pysznych słodyczy od Wawelu – to wszystko czeka na uczestników tegorocznej edycji Festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-wawel-tytularnym-partnerem-festiwalu-kolorow-2019,382321,artykul.html

Marka Wawel nawiązała współpracę z Festiwalem Kolorów - najbarwniejszym Festiwalem w Polsce, w trakcie którego, o pełnych godzinach, uczestnicy wyrzucają w górę kolorowy puder Holi. Jako Partner tytularny imprezy Wawel pojawi się we wszystkich miastach na trasie Festiwalu, organizując specjalne strefy ze słodyczami. Marka przygotowała moc różnorodnych atrakcji, m.in. trampolinę i zapas kolorowych galaretek Fresh & Fruity, Krówki Mlecznej, Tofflairsów oraz Żelków jak Smok. Pierwsza impreza już 25 maja w Rzeszowie.

Każdemu wydarzeniu towarzyszyć będą koncerty. W tym roku na scenie Festiwalu Kolorów pojawi się m.in. PlanBe, Zeamsone, Tymkek, B.R.O, Kayah oraz wielu interesujących DJ-ów, a także lokalne zespoły.

W trakcie wydarzenia w Krakowie – 2 czerwca – Wawel zapowiada niespodziankę i zaprasza na wspólne bicie Światowego Rekordu Guinnessa.

Plan trasy:

  • 25.05 Rzeszów
  • 01.06 Lublin
  • 02.06 Kraków
  • 08.06 Wrocław
  • 09.06 Poznań
  • 15.06 Katowice
  • 16.06 Warszawa
  • 22.06 Gdańsk
  • 29.06 Łódź
  • 30.06 Kielce
  • 06.07 Cieszyn
  • 13.07 Toruń
  • 15.08 Gorlice
  • 24.08 Giżycko
  • 25.08 Częstochowa

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764