logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Wawel tytularnym partnerem Festiwalu Kolorów 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec maja, już po raz 7, w trasę po Polsce rusza Festiwal Kolorów. W tym roku partnerem tytularnym Festiwalu została firma Wawel. Wydarzenie odbędzie się pod nazwą Festiwal Kolorów by Wawel Fresh & Fruity, a cała trasa obejmie 15 polskich miast. Koncerty, tysiące uśmiechów na twarzach, a także zapas pysznych słodyczy od Wawelu – to wszystko czeka na uczestników tegorocznej edycji Festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-wawel-tytularnym-partnerem-festiwalu-kolorow-2019,382321,artykul.html

Marka Wawel nawiązała współpracę z Festiwalem Kolorów - najbarwniejszym Festiwalem w Polsce, w trakcie którego, o pełnych godzinach, uczestnicy wyrzucają w górę kolorowy puder Holi. Jako Partner tytularny imprezy Wawel pojawi się we wszystkich miastach na trasie Festiwalu, organizując specjalne strefy ze słodyczami. Marka przygotowała moc różnorodnych atrakcji, m.in. trampolinę i zapas kolorowych galaretek Fresh & Fruity, Krówki Mlecznej, Tofflairsów oraz Żelków jak Smok. Pierwsza impreza już 25 maja w Rzeszowie.

Każdemu wydarzeniu towarzyszyć będą koncerty. W tym roku na scenie Festiwalu Kolorów pojawi się m.in. PlanBe, Zeamsone, Tymkek, B.R.O, Kayah oraz wielu interesujących DJ-ów, a także lokalne zespoły.

W trakcie wydarzenia w Krakowie – 2 czerwca – Wawel zapowiada niespodziankę i zaprasza na wspólne bicie Światowego Rekordu Guinnessa.

Plan trasy:

  • 25.05 Rzeszów
  • 01.06 Lublin
  • 02.06 Kraków
  • 08.06 Wrocław
  • 09.06 Poznań
  • 15.06 Katowice
  • 16.06 Warszawa
  • 22.06 Gdańsk
  • 29.06 Łódź
  • 30.06 Kielce
  • 06.07 Cieszyn
  • 13.07 Toruń
  • 15.08 Gorlice
  • 24.08 Giżycko
  • 25.08 Częstochowa

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764