logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Wawel z tytułem Superbrands

  PR 24.06.2021, przeczytano 355 razy

Wawel, producent czekolad i słodyczy, został laureatem tegorocznej edycji projektu Superbrands. Wyróżnienie Superbrands przyznawane jest najsilniejszym polskim markom, których produkty najlepiej odpowiadają na potrzeby konsumentów oraz są chętnie przez nich rekomendowane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-wawel-z-tytulem-superbrands,392017,artykul.html

Plebiscyt Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce. W najnowszej edycji przebadano łącznie ponad dwa tysiące marek, zaś o opinie ich dotyczące zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki.  

- Superbrands to niezwykle cenne wyróżnienie, gdyż rzeczywistą decyzję o jego przyznaniu podejmują sami konsumenci. Cieszy nas, iż marka Wawel jest tak chętnie przez nich polecana. Ta właśnie rozpoznawalność marki oraz jej doświadczenie i codzienna troska o jakość to wartości, na których chcemy nadal budować zaufanie i lojalność konsumentów – mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel SA.

Wawel to producent czekolad i słodyczy. Łączy moc tradycji z odpowiadaniem na współczesne oczekiwania konsumentów Miłośnicy słodyczy od lat cenią sobie smak kultowych Karmelków nadziewanych oraz czekoladek: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Jednocześnie Wawel wciąż zaskakuje nowościami takimi jak Królewskie Mleczko, czyli oryginalne, lekkie, okrągłe pianki w czekoladzie, czy tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa, która powstaje w oparciu o tylko jeden surowiec: ziarno kakaowe.

Organizacja Superbrands jest niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands działa w blisko 90 krajach od 27 lat, zaś ostatnia polska edycja programu odbyła się już po raz 15.

Źródło: Wawel SA

www.wawel.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764