logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Xerox w raporcie The Best Global Brands

  PR 22.08.2007, przeczytano 697 razy

Marka Xerox po raz kolejny została uznana za jedną z najcenniejszych marek na świecie. W stosunku do zeszłorocznego raportu wspięła się w klasyfikacji o jedną pozycję, powiększając swoją wartość o 2 procent. Brand Xerox jest dziś wart ponad 6 miliardów dolarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-xerox-w-raporcie-the-best-global-brands,6001,artykul.html

"Globalna strategia Xerox, jako eksperta w dziedzinie tworzenia dokumentów, po raz kolejny owocuje wzrostem wartości marki w rankingu BGB 2007. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obraliśmy słuszną drogę, stawiając na zrozumienie potrzeb Klienta, nowoczesne rozwiązania i usługi w dziedzinie przetwarzania dokumentów" - powiedział Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Grupy Office w Xerox Polska.

Przy ocenie najcenniejszych światowych marek Interbrand i BusinessWeek biorą pod uwagę brandy o wartości ponad 2,7 mld dolarów, które co najmniej 1/3 przychodów generują poza krajem pochodzenia. Ponadto firma musi udostępniać publicznie dane na temat finansów i marketingu marki. Wartość marek wyliczana jest na podstawie oceny założeń co do przyszłych dochodów i prognozie prawdopodobieństwa ich spełnienia. Metodologia badania została uznana przez największe instytucje finansowe, audytorskie oraz giełdy i władze podatkowe na świecie. Ranking "The Best Global Brands" realizowany jest we współpracy z BusinessWeek od 1974 roku.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764