Marka Xerox po raz kolejny została uznana za jedną z najcenniejszych marek na świecie. W stosunku do zeszłorocznego raportu wspięła się w klasyfikacji o jedną pozycję, powiększając swoją wartość o 2 procent. Brand Xerox jest dziś wart ponad 6 miliardów dolarów.
"Globalna strategia Xerox, jako eksperta w dziedzinie tworzenia dokumentów, po raz kolejny owocuje wzrostem wartości marki w rankingu BGB 2007. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obraliśmy słuszną drogę, stawiając na zrozumienie potrzeb Klienta, nowoczesne rozwiązania i usługi w dziedzinie przetwarzania dokumentów" - powiedział Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Grupy Office w Xerox Polska.
Przy ocenie najcenniejszych światowych marek Interbrand i BusinessWeek biorą pod uwagę brandy o wartości ponad 2,7 mld dolarów, które co najmniej 1/3 przychodów generują poza krajem pochodzenia. Ponadto firma musi udostępniać publicznie dane na temat finansów i marketingu marki. Wartość marek wyliczana jest na podstawie oceny założeń co do przyszłych dochodów i prognozie prawdopodobieństwa ich spełnienia. Metodologia badania została uznana przez największe instytucje finansowe, audytorskie oraz giełdy i władze podatkowe na świecie. Ranking "The Best Global Brands" realizowany jest we współpracy z BusinessWeek od 1974 roku.
Źródło: Xerox Polska