logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka XPG została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

  PR 22.05.2020, przeczytano 112 razy
ilustracjastrzałka

Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-xpg-zostala-sponsorem-tytularnym-organizacji-esportowej-invicta-gaming,387125,artykul.html

XPG Invicta - to efekt współpracy nawiązanej pomiędzy polską organizacją esportową a popularnym producentem sprzętu komputerowego, który został jej sponsorem tytularnym. Marka XPG udzieli między innymi wsparcia sprzętowego zawodnikom Invicta Gaming. Efektami kooperacji będą także testy wyposażenia, czy też aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

- Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji - mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology - właściciela marki XPG.

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters. Zespół jest jednym z faworytów do wygrania oficjalnych rozgrywek Ubisoft Polska w grze Rainbow Six: Siege. Zmagania o randze Mistrzostw Polski rozpoczną się 28 maja, a zwycięzca sezonu zostanie wyłoniony 6 września. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka obecnie jest sponsorem organizacji m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, takich jak J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming. Za koordynację współpracy z polską organizacją esportową Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Krakowska agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla producenta popularnych dysków i pamięci USB - firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki
Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
Lech Free: Ambasadorzy marki przeprowadzili trening na warszawskim osiedlu
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W...
Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764