logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka York startuje z kampanią launchową „#Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość”

  PR 12.05.2023, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-york-startuje-z-kampania-launchowa-_yorkonomy.-oglos-domowa-niepodleglosc_,399922,artykul.html

YORK to marka urządzeń i systemów HVAC (wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie), należąca do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.

Działania w ramach kampanii 360°obejmą kampanię digital (m.in. spoty wideo na YouTube, GDN, influencer marketing i content marketing) oraz telewizję (billboardy sponsorskie w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, m.in. w kategoriach takich jak: lifestyle, dom i ogród, sport itd.).

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu oraz zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki.

Grupa docelowa to właściciele i przyszli właściciele domów jednorodzinnych, którzy budują bądź modernizują swój dom; osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność; osoby ceniące sobie innowacyjne rozwiązania technologiczne, oszczędność energii oraz troskę o środowisko naturalne.

Agencja Chapter1 jest autorem strategicznej koncepcji, idei platformy komunikacyjnej „YORKONOMY” i jej przełożenia na kreację. Kampania ma charakter launchowy, właśnie rusza, a jej główne hasło brzmi „#YORKONOMY. Ogłoś domową niepodległość”.

Jak tłumaczy Krzysztof Drzazga, Head of Concept w agencji Chapter1, ta koncepcja to odpowiedź na bardzo aktualny insight – w obecnie bardzo niepewnych czasach (gospodarczo i politycznie), nawet we własnym domu (który zawsze był dla właściciela ostoją i pewnym gruntem) przestajemy się czuć bezpiecznie i pewnie, czujemy trochę jakby ktoś nami rządził (np.  z powodu wysokich cen energii).

– W odpowiedzi na ten insight marka YORK, dzięki swoim rozwiązaniom, pozwala uniezależnić się od tego rozchwianego świata. Uczynić ze swojego domu własną, znów autonomiczną, przestrzeń. Niezależną od polityków, wahań cen czy zmian klimatu. Istotą pomysłu jest pokazanie, że możesz, niczym Państwo, ogłosić „niepodległość”, dzięki pompom ciepła. Aby opowiedzieć o tych benefitach, używamy języka, który tak często słyszymy w newsach – Krzysztof Drzazga.

I stąd komunikat „Z pompą ciepła YORK znów przejmiesz rządy w swoim domu!” oraz hasła kampanijne nawiązujące klimatem do retoryki „gospodarczo-politycznej”, takie jak:

  • Ogłoś domową niepodległość
  • Przejmij kontrolę nad budżetem
  • Zostań domowym ministrem skarbu
  • Ogłoś reformę grzewczą
  • Zostań ministrem środowiska

W ramach akcji Chapter1 przygotowała także stronę www dla marki York, która również właśnie startuje www.pompycieplayork.pl.

Agencja zajęła się też przygotowaniem materiałów na potrzeby komunikacji B2B marki York, w tym m.in. produkcją filmową serii filmów szkoleniowych dla instalatorów. Wszystkie te działania są wynikiem wygranego przez Chapter1 na początku roku przetargu marki YORK, przeprowadzonego przez spółkę HBH, przedstawiciela tego brandu w Polsce.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764