logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Zwieger w nowej kampanii stawia na jakość i wzornictwo

  PR 05.06.2019, przeczytano 4343 razy
ilustracjastrzałka

Od początku czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki Zwieger. Kreacje prezentują flagowe produkty marki: patelnię z linii White Stone, nóż z serii Forte oraz najnowszy zestaw garnków Obsidian. Billboardy będą emitowane w telewizji TVN w najlepszym czasie antenowym, przy popularnym programie kulinarnym „Doradca smaku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-zwieger-w-nowej-kampanii-stawia-na-jakosc-i-wzornictwo,382759,artykul.html

Produkty marki Zwieger w „Doradcy smaku” można oglądać od trzech lat – firma jest jego sponsorem już szósty sezon. W ostatniej serii programu Robert Sowa korzysta między innymi z najnowszej linii garnków Obsidian, których używa do smażenia i pieczenia różnych potraw. To ten komplet zobaczymy w jednym z trzech billboardów. Oprócz nich promowane będą patelnia grillowa z serii White Stone oraz nóż szefa kuchni z linii Forte.

Eleganckie i subtelne billboardy prezentują wybrane produkty na jednolitym ciemnym tle w towarzystwie potraw, które można z ich pomocą przygotować.

– Nasze sprzęty kuchenne w użyciu można zobaczyć podczas gotowania w programie, dlatego też w samej kampanii zdecydowaliśmy się skupić uwagę widza tylko i wyłącznie na produkcie – mówi Grzegorz Kozieł, reprezentujący markę Zwieger. – Zależało nam na stylistyce, która podkreśli oryginalne wzornictwo i wysoką jakość naszych produktów, dlatego skoncentrowaliśmy się na pokazaniu detalu.

Program kulinarny „Doradca Smaku”, w którym prowadzący korzysta ze sprzętów marki Zwieger, w styczniu gromadził przed telewizorami ponad milion osób, niewiele mniej niż pokazywany chwilę później serial „Na wspólnej”, popularna polska telenowela.

Emisja potrwa do końca sierpnia, choć marka nie wyklucza jej przedłużenia. Za produkcję billboardów telewizyjnych oraz planowanie kampanii odpowiedzialna jest Agencja Rebel Media.

Źródło: Zwieger

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764