logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Market Clip: Reklama na wózku sklepowym

  PR 04.09.2012, przeczytano 3342 razy

Wielokrotnie widzieliśmy już reklamę na boku wózków sklepowych, na ich przodach. Ale czy była skuteczna? Na klienta najmocniej działa reklama znajdująca się bezpośrednio w zasięgu wzroku. Dlatego też w ślad za Barlidem, który zaczyna robić furorę w wielu firmach stworzyliśmy system, który pozwoli na umieszczenie reklamy bezpośrednio na uchwycie wózka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/market-clip%3A-reklama-na-wozku-sklepowym,16504,artykul.html

Już od pierwszej chwili, klient który bierze wózek sklepowy widzi umieszczoną
na jego uchwycie reklamę. Market Clip, bo tak go nazwaliśmy jest szybkim systemem umieszczenia reklam na uchwytach wózków sklepowych, pomiędzy uchwytami w środkach komunikacji miejskiej oraz wielu innych, gdzie w ciągu kilku sekund możemy umieścić reklamę na przedmiotach obłych.

Czym jest Market Clip? To uchwyt, który trzyma kolejno dwustronnie zbigowaną tekturkę z nadrukowaną treścią reklamy. Może też utrzymywać wygiętą plexi, w której środek wkaldamy ulotkę reklamową lub też dzienne promocje.

Market Clip jest to systemem wymiennym. Bardzo szybko montowanym i demontowanym. A przede wszystkim daje możliwość umieszczenia reklam lub też informacji o dziennej promocji w danym markecie bezpośrednio w zasięgu wzroku klienta. Od tej chwili człowiek, który opuszcza wzrok aby ująć dłonią uchwyt sklepowego wózka widzi treść naszego przekazu. Podobnie w wielu innych miejscach trudno dostępnych - mp w środkach komunikacji miejskiej.

Market Clip jest systemem autorskim i opatentowanym. Już wkrótce dedykowana strona autorska,  tymczasem zapraszamy na stronę:
http://marketclip.aleszansa.pl

Źródło: SRW Ogar


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: oogar

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764