logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Market Clip: Reklama na wózku sklepowym

  PR 04.09.2012, przeczytano 3077 razy

Wielokrotnie widzieliśmy już reklamę na boku wózków sklepowych, na ich przodach. Ale czy była skuteczna? Na klienta najmocniej działa reklama znajdująca się bezpośrednio w zasięgu wzroku. Dlatego też w ślad za Barlidem, który zaczyna robić furorę w wielu firmach stworzyliśmy system, który pozwoli na umieszczenie reklamy bezpośrednio na uchwycie wózka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/market-clip%3A-reklama-na-wozku-sklepowym,16504,artykul.html

Już od pierwszej chwili, klient który bierze wózek sklepowy widzi umieszczoną
na jego uchwycie reklamę. Market Clip, bo tak go nazwaliśmy jest szybkim systemem umieszczenia reklam na uchwytach wózków sklepowych, pomiędzy uchwytami w środkach komunikacji miejskiej oraz wielu innych, gdzie w ciągu kilku sekund możemy umieścić reklamę na przedmiotach obłych.

Czym jest Market Clip? To uchwyt, który trzyma kolejno dwustronnie zbigowaną tekturkę z nadrukowaną treścią reklamy. Może też utrzymywać wygiętą plexi, w której środek wkaldamy ulotkę reklamową lub też dzienne promocje.

Market Clip jest to systemem wymiennym. Bardzo szybko montowanym i demontowanym. A przede wszystkim daje możliwość umieszczenia reklam lub też informacji o dziennej promocji w danym markecie bezpośrednio w zasięgu wzroku klienta. Od tej chwili człowiek, który opuszcza wzrok aby ująć dłonią uchwyt sklepowego wózka widzi treść naszego przekazu. Podobnie w wielu innych miejscach trudno dostępnych - mp w środkach komunikacji miejskiej.

Market Clip jest systemem autorskim i opatentowanym. Już wkrótce dedykowana strona autorska,  tymczasem zapraszamy na stronę:
http://marketclip.aleszansa.pl

Źródło: SRW Ogar


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: oogar

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764