logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketer w świecie algorytmów: Kongres Online Marketing 2024

  PR 04.08.2024, przeczytano 215 razy
ilustracja

W dniach 24-25 września 2024 roku Warszawa stanie się centrum jednego z kluczowych wydarzeń branżowych. Redakcja „Online Marketing” zaprasza na 23. edycję Kongres Online Marketing 2024, z tematem przewodnim „Marketer w świecie algorytmów”. Spotkanie odbędzie się w formule hybrydowej umożliwiając udział uczestnikom stacjonarnie i online. Patronem honorowym spotkania jest IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketer-w-swiecie-algorytmow%3A-kongres-online-marketing-2024,405219,artykul.html

Wydarzenie pełne wiedzy i praktyki

Kongres Marketing Online 2024 to dwa dni pełne inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów, podczas, których wystąpi łącznie 15 czołowych ekspertów. Bloki tematyczne skupiają się na aktualnych trendach, aby ułatwić orientację w świecie algorytmów. Pierwszy dzień (24 września) poświęcony będzie wykładom, podczas których uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać m.in. gościa specjalnego Radka Kotarskiego, który poruszy temat wpływu sztucznej inteligencji na przyszłość marketingu. Anna Ledwoń-Blacha natomiast zainspiruje uczestników, analizując, jak algorytmy i strategie mogą współgrać w dynamicznym świecie mediów społecznościowych. Z kolei Kamil Bolek podzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat influencer marketingu oraz efektywnego wykorzystania influencerów w strategiach marketingowych. Nie zabranie także tematów analitycznych – Witold Wrodarczyk przybliży, w jaki sposób błędy poznawcze algorytmów wpływają na uczenie maszynowe i automatyzację marketingu.

Drugi dzień (25 września) dedykowany będzie warsztatom stacjonarnym, które odbędą się w Golden Floor Centrum. Uczestnicy będą mogli wybierać spośród 4 różnych ścieżek warsztatowych, dostosowanych do różnych poziomów zaawansowania i specjalizacji w marketingu.

Networking i rozwój

Kongres to nie tylko prelekcje i warsztaty, ale również doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z marketerami z całej Polski. W trakcie wydarzenia przewidziane są liczne panele dyskusyjne oraz NOWOŚĆ interaktywna sesja round table w formie grywalizacji z Michałem Dziekońskim. Bezpośrednie spotkania umożliwią uczestnikom wymianę doświadczeń i pomysłów z liderami branży.

Akredytacja DIMAQ

Wszystkie prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty są akredytowane przez DIMAQ, co pozwala posiadaczom certyfikatu DIMAQ na zdobycie punktów recertyfikacyjnych.

Dodatkowo, dla uczestników online przewidziano konkurs, w którym można wygrać książki prelegentów oraz najnowsze publikacje marketingowe.

  • Rejestracja na Kongres Online Marketing 2024 oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.kongres-online.pl

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764