logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

  PR 13.03.2018, przeczytano 486 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK 40+, mająca zachęcać osoby po 40. roku życia do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę na temat prezbiopii i metod jej korekcji. To największa zasięgowo akcja informacyjna na temat wzroku, spośród obecnie prowadzonych, obejmuje 1800 salonów optycznych w całej Polsce. Jej inicjatorem jest Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-and-communications-consultants%2C-shulz-i-polymus-dla-kampanii-na-temat-prezbiopii,35776,artykul.html

Trzon kampanii CZAS NA WZROK 40+ stanowi cykl badań wzroku dla osób po 40. roku życia. Badania wykonują specjaliści optometryści oraz okuliści w partnerskich salonach optycznych w całym kraju. Obecnie w akcji bierze udział 1800 placówek tego typu. Ich aktualną listę znaleźć można w wyszukiwarce na kampanijnej stronie www.czasnawzrok.pl.

Organizatorzy kampanii CZAS NA WZROK 40+ liczą, że uda im się zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok. Jak pokazują statystyki, niemal 100 proc. Polaków po 40. roku życia doświadcza wyraźnego pogorszenia widzenia. Prawie każdy z nich miewa problemy z widzeniem z bliska (rozmazujący się tekst lub obraz), akomodacją oka, widzeniem w niepełnym oświetleniu. Objawy te wskazują na prezbiopię - przypadłość będącą efektem naturalnych zmian układu wzrokowego, zachodzących z wiekiem. Pomimo że powszechna, prezbiopia jest wciąż słabo znana i choć można żyć z nią komfortowo dzięki okularom progresywnym, jedynie 13 proc. wszystkich okularników w grupie 40+ po takie okulary sięga.

Uczestnicy kampanii CZAS NA WZROK 40+ oprócz badań mogą skorzystać z wiedzy na temat prezbiopii, zgromadzonej w serwisie czasnawzrok.pl, a także skonsultować się ze specjalistami dyżurującymi pod numerem infolinii 662 902 000. Aktywności w ramach kampanii obejmują też działania online (media społecznościowe, blogosfera, kampania reklamowa), reklamę telewizyjną, prasową i radiową oraz działania komunikacyjne do mediów informacyjnych, poradnikowych i specjalistycznych.

Kampanię wspierają ambasadorzy - okularnicy 40+, m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski oraz autorzy popularnych blogów.

Za działania ATL i digital kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz zaś za komunikację w salonach optycznych – agencja Polymus. Działania PR w ramach kampanii, w tym współpracę z blogosferą powierzono agencji Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Marketing & Communications Consultants

www.mcconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764