logo
WIADOMOŚCI

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 157 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK 40+, mająca zachęcać osoby po 40. roku życia do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę na temat prezbiopii i metod jej korekcji. To największa zasięgowo akcja informacyjna na temat wzroku, spośród obecnie prowadzonych, obejmuje 1800 salonów optycznych w całej Polsce. Jej inicjatorem jest Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-and-communications-consultants,-shulz-i-polymus-dla-kampanii-na-temat-prezbiopii,35776,artykul.html

Trzon kampanii CZAS NA WZROK 40+ stanowi cykl badań wzroku dla osób po 40. roku życia. Badania wykonują specjaliści optometryści oraz okuliści w partnerskich salonach optycznych w całym kraju. Obecnie w akcji bierze udział 1800 placówek tego typu. Ich aktualną listę znaleźć można w wyszukiwarce na kampanijnej stronie www.czasnawzrok.pl.

Organizatorzy kampanii CZAS NA WZROK 40+ liczą, że uda im się zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok. Jak pokazują statystyki, niemal 100 proc. Polaków po 40. roku życia doświadcza wyraźnego pogorszenia widzenia. Prawie każdy z nich miewa problemy z widzeniem z bliska (rozmazujący się tekst lub obraz), akomodacją oka, widzeniem w niepełnym oświetleniu. Objawy te wskazują na prezbiopię - przypadłość będącą efektem naturalnych zmian układu wzrokowego, zachodzących z wiekiem. Pomimo że powszechna, prezbiopia jest wciąż słabo znana i choć można żyć z nią komfortowo dzięki okularom progresywnym, jedynie 13 proc. wszystkich okularników w grupie 40+ po takie okulary sięga.

Uczestnicy kampanii CZAS NA WZROK 40+ oprócz badań mogą skorzystać z wiedzy na temat prezbiopii, zgromadzonej w serwisie czasnawzrok.pl, a także skonsultować się ze specjalistami dyżurującymi pod numerem infolinii 662 902 000. Aktywności w ramach kampanii obejmują też działania online (media społecznościowe, blogosfera, kampania reklamowa), reklamę telewizyjną, prasową i radiową oraz działania komunikacyjne do mediów informacyjnych, poradnikowych i specjalistycznych.

Kampanię wspierają ambasadorzy - okularnicy 40+, m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski oraz autorzy popularnych blogów.

Za działania ATL i digital kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz zaś za komunikację w salonach optycznych – agencja Polymus. Działania PR w ramach kampanii, w tym współpracę z blogosferą powierzono agencji Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Marketing & Communications Consultants

www.mcconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 167 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone