logo
WIADOMOŚCI

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 178 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK 40+, mająca zachęcać osoby po 40. roku życia do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę na temat prezbiopii i metod jej korekcji. To największa zasięgowo akcja informacyjna na temat wzroku, spośród obecnie prowadzonych, obejmuje 1800 salonów optycznych w całej Polsce. Jej inicjatorem jest Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-and-communications-consultants,-shulz-i-polymus-dla-kampanii-na-temat-prezbiopii,35776,artykul.html

Trzon kampanii CZAS NA WZROK 40+ stanowi cykl badań wzroku dla osób po 40. roku życia. Badania wykonują specjaliści optometryści oraz okuliści w partnerskich salonach optycznych w całym kraju. Obecnie w akcji bierze udział 1800 placówek tego typu. Ich aktualną listę znaleźć można w wyszukiwarce na kampanijnej stronie www.czasnawzrok.pl.

Organizatorzy kampanii CZAS NA WZROK 40+ liczą, że uda im się zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok. Jak pokazują statystyki, niemal 100 proc. Polaków po 40. roku życia doświadcza wyraźnego pogorszenia widzenia. Prawie każdy z nich miewa problemy z widzeniem z bliska (rozmazujący się tekst lub obraz), akomodacją oka, widzeniem w niepełnym oświetleniu. Objawy te wskazują na prezbiopię - przypadłość będącą efektem naturalnych zmian układu wzrokowego, zachodzących z wiekiem. Pomimo że powszechna, prezbiopia jest wciąż słabo znana i choć można żyć z nią komfortowo dzięki okularom progresywnym, jedynie 13 proc. wszystkich okularników w grupie 40+ po takie okulary sięga.

Uczestnicy kampanii CZAS NA WZROK 40+ oprócz badań mogą skorzystać z wiedzy na temat prezbiopii, zgromadzonej w serwisie czasnawzrok.pl, a także skonsultować się ze specjalistami dyżurującymi pod numerem infolinii 662 902 000. Aktywności w ramach kampanii obejmują też działania online (media społecznościowe, blogosfera, kampania reklamowa), reklamę telewizyjną, prasową i radiową oraz działania komunikacyjne do mediów informacyjnych, poradnikowych i specjalistycznych.

Kampanię wspierają ambasadorzy - okularnicy 40+, m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski oraz autorzy popularnych blogów.

Za działania ATL i digital kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz zaś za komunikację w salonach optycznych – agencja Polymus. Działania PR w ramach kampanii, w tym współpracę z blogosferą powierzono agencji Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Marketing & Communications Consultants

www.mcconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone