logo
WIADOMOŚCI

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

  PR 13.03.2018, przeczytano 199 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK 40+, mająca zachęcać osoby po 40. roku życia do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę na temat prezbiopii i metod jej korekcji. To największa zasięgowo akcja informacyjna na temat wzroku, spośród obecnie prowadzonych, obejmuje 1800 salonów optycznych w całej Polsce. Jej inicjatorem jest Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-and-communications-consultants%2C-shulz-i-polymus-dla-kampanii-na-temat-prezbiopii,35776,artykul.html

Trzon kampanii CZAS NA WZROK 40+ stanowi cykl badań wzroku dla osób po 40. roku życia. Badania wykonują specjaliści optometryści oraz okuliści w partnerskich salonach optycznych w całym kraju. Obecnie w akcji bierze udział 1800 placówek tego typu. Ich aktualną listę znaleźć można w wyszukiwarce na kampanijnej stronie www.czasnawzrok.pl.

Organizatorzy kampanii CZAS NA WZROK 40+ liczą, że uda im się zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok. Jak pokazują statystyki, niemal 100 proc. Polaków po 40. roku życia doświadcza wyraźnego pogorszenia widzenia. Prawie każdy z nich miewa problemy z widzeniem z bliska (rozmazujący się tekst lub obraz), akomodacją oka, widzeniem w niepełnym oświetleniu. Objawy te wskazują na prezbiopię - przypadłość będącą efektem naturalnych zmian układu wzrokowego, zachodzących z wiekiem. Pomimo że powszechna, prezbiopia jest wciąż słabo znana i choć można żyć z nią komfortowo dzięki okularom progresywnym, jedynie 13 proc. wszystkich okularników w grupie 40+ po takie okulary sięga.

Uczestnicy kampanii CZAS NA WZROK 40+ oprócz badań mogą skorzystać z wiedzy na temat prezbiopii, zgromadzonej w serwisie czasnawzrok.pl, a także skonsultować się ze specjalistami dyżurującymi pod numerem infolinii 662 902 000. Aktywności w ramach kampanii obejmują też działania online (media społecznościowe, blogosfera, kampania reklamowa), reklamę telewizyjną, prasową i radiową oraz działania komunikacyjne do mediów informacyjnych, poradnikowych i specjalistycznych.

Kampanię wspierają ambasadorzy - okularnicy 40+, m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski oraz autorzy popularnych blogów.

Za działania ATL i digital kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz zaś za komunikację w salonach optycznych – agencja Polymus. Działania PR w ramach kampanii, w tym współpracę z blogosferą powierzono agencji Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Marketing & Communications Consultants

www.mcconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone