logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Marketing internetowy: Różnorodność i niestandardowa reklama

  PR 28.09.2015, przeczytano 1094 razy

Przedsiębiorcy chętnie inwestują w internetowe narzędzia marketingu. Media społecznościowe, zwłaszcza kiedy wykorzystuje się wideo, dają ogromny wachlarz możliwości w zakresie niestandardowej promocji. W przeciwieństwie do radia czy telewizji pozwalają też dokładnie sprecyzować intencje klientów oraz zmierzyć efekty prowadzonych kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-internetowy%3A-roznorodnosc-i-niestandardowa-reklama,26090,artykul.html

Skuteczność internetowych działań promocyjnych jest łatwo ocenić. Możemy sprawdzić, jak nasze inwestycje przełożyły się na liczbę kliknięć, wyświetleń wideo, przejść na naszą witrynę czy nawet odwiedzin w zakładce „kontakt”. Dzięki zastosowaniu internetowych narzędzi marketingu komunikacja firmy przestaje być nachalna, a przekazywane informacje stają się chciane. Reklama dociera do klientów w chwili, kiedy poszukują oni treści powiązanych tematycznie.

Na rynku mediów społecznościowych przoduje Facebook. Wspomaga się on komunikacją wideo, korzystanie z której pozostaje dominującym trendem w marketingu. „Ciekawym narzędziem, intensywnie wykorzystywanym np. w kampanii prezydenckiej, jest Facebook Mentions. Aplikacja ta pozwala na komunikowanie się z obserwującymi osobami na żywo za pośrednictwem telefonu komórkowego i udostępnianie transmisji wideo na Facebooku. Narzędzie to jest odpowiedzią na Periscope Twittera” – wyjaśnia w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Cezary Lech, trener w ogólnopolskim programie Szkolenia.SprawnyMarketing.pl.

Możliwości promowania własnej marki za pomocą sieci są przeróżne. „Dlatego ważne jest budowanie wiedzy po stronie przedsiębiorstwa, również po to, żeby lepiej kontrolować zewnętrzną agencję, której zlecamy część działań marketingowych. Osoby zainteresowane szerzej rozumianą reklamą w internecie zachęcam do szukania kursów oraz szkoleń, aby podnosić swoje kwalifikacje i móc świadomie zarządzać promocją marki” – podkreśla rozmówca.

Źródło: infoWire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764