logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing is Everything - czyli jesienne Spotkania Regionalne PIAP

  PR 09.07.2019, przeczytano 286 razy

Na początku września br. w Katowicach i Warszawie odbędą się kolejne Spotkania Regionalne Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli się poznać, wymienić doświadczeniami, a także wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-is-everything---czyli-jesienne-spotkania-regionalne-piap,383172,artykul.html

Głównym tematem szkolenia będzie: Marketing is Everything - Rynek 4.0 - Nowoczesne uwarunkowania rynku. Podczas spotkań goście poznają zmieniające się mechanizmy sprzedaży oraz współczesne mechanizmy funkcjonowania rynku. Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób postępować, by osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe.

- Na najbliższych spotkaniach regionalnych uczestnicy będą mogli zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta na temat organizacji skutecznych narzędzi sprzedażowych, będą mogli także dowiedzieć się, w jaki sposób zarządzać komunikacją z klientami, tak aby klient podjął ostatecznie decyzje zakupowe i jednocześnie nawiązał z nimi długotrwałe relacje – zapowiada Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP. I jak dodaje - na każdym ze spotkań regionalnych PIAP będziemy gościć Łukasza Kucińskiego. Już dziś serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

Łukasz Kuciński jest właścicielem firmy Biznes Plus oraz Prezesem Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Prowadzi analizy działów handlowych, działów marketingu i działów wsparcia, wychodząc z założenia, że wszystkie działy powinny współdziałać, aby firma mogła realizować swoje cele.

W latach 2003 – 2011, Łukasz Kuciński był Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach przy pomocy Design Thinking. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych Strategii Komunikacyjnych opartych o analizę osobowości zawodowej, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 4.0. Łukasz Kuciński jest także twórcą autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. To także członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA – Polish National Sales Awards dla wszystkich osób związanych zawodowo z zarządzaniem i sprzedażą.

Ponadto Łukasz Kuciński jest organizatorem i mówcą na wielu ogólnopolskich konferencjach, jest też autorem bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu i stałym autorem magazynu World Business Class oraz autorem wielu publikacji na temat zarządzania. Jest również współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, wydanej w Onepress w 2019 roku.

Na jesienne spotkania zaproszeni są zarówno Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe, jak i firmy branżowe, niebędące Członkami stowarzyszenia.

Pierwsze spotkanie regionalne PIAP odbędzie się 4 września br.(środa) o godz. 11.00 w Focus Hotels Katowice Chorzów przy ul. Armii Krajowej 15, sala Halemba. WSKAZÓWKI DOJAZDU.

Natomiast spotkanie w Warszawie odbędzie się 9 września br.(poniedziałek) również o godz. 11.00, w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota w sali nr 7, przy Al. Jerozolimskich 181 B, Warszawa (budynek Adgar Park West, wejście B). Centrum Szkoleniowe znajduje się w budynku B na 2 piętrze, wjazd windą B2, która na parterze znajduje się przy siłowni Calypso. WSKAZÓWKI DOJAZDU.

Udział w wydarzeniach można zgłaszać pod numerem 791 354 426 lub wysyłając maila na adres: biuro[at]piap-org.pl.

  • Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
  • Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764