logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing Masterminds: program liderski w branży komunikacji marketingowej

  PR 28.06.2021, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

IAA Polska zakończyło rekrutację do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kilkuetapowy proces selekcji, przeprowadzony we współpracy z partnerem executive search, firmą Antal, pozwolił wyłonić spośród 119 zgłoszonych kandydatów, 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Celem programu jest bowiem wskazanie marketingowych talentów i wszechstronne wsparcie ich w dalszym rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-masterminds%3A-program-liderski-w-branzy-komunikacji-marketingowej,392046,artykul.html

Kandydatów do programu nominować mogli jedynie członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. W kolejnym etapie, na podstawie analizy formularzy zgłoszeniowych i CV, wytypowanych zostało 35 osób do przeprowadzenia zaawansowanej diagnozy kompetencji w oparciu o profesjonalne narzędzie psychometryczne i wywiad. Ostateczna decyzja o wyborze uczestników programu podjęta została przez Kapitułę na podstawie rekomendacji partnera executive search. Przeanalizowano dotychczasowe sukcesy kandydatów w roli lidera innowacyjnych projektów i ich zaangażowanie w rozwój organizacji oraz w inicjatywy branżowe. Finalnie do bezpłatnego, dwuletniego programu, zakwalifikowanych zostało 13 osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji.

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska - Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik - Industry Manager/ Google, Maciej Osajda - Client Service Director / Sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński - Strategy & Innovation Director/ Ringier Axel Springer Polska.

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko - Head of Consumer Insight/ Polpharma, Łukasz Papuda - Global Digital Marketing Expert/ Allianz, Rafał Szablicki - Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska - Senior Brand Manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki - Project Manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – Strategy&Insights Director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz - Head of Business Development/ Salestube (Group One), Adrian Roman - Senior MarTech Manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska - Growth Director/ Isobar Polska.

Inauguracja programu Marketing Masterminds odbyła się w środę 23 czerwca 2021 r. Podczas wydarzenia uczestnicy poznali się wirtualnie, spotkali się z członkami Kapituły programu i członkami Zarządu IAA Polska, a także wysłuchali wystąpienia gościa specjalnego - Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA. Skorzystali również z wyjątkowej okazji do rozmowy z gościem i do zadania swoich pytań.

W programie przewidziano wiele aktywności rozwijających kompetencje uczestników oraz wspierających budowę marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

– Naszym celem jest zidentyfikowanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży – osób, które już niebawem będą decydować o kształcie polskiego przemysłu reklamowego. Zależy nam bowiem na tym, by kolejne pokolenie przywódców było jak najlepiej przygotowane do tego, aby ten rynek kształtować - podsumowuje Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska i CEO Mediacap.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media i Grupa Mediacap.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764