logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing Masterminds IAA Polska twórcami gry o mechanizmach działania reklamy

  PR 23.10.2023, przeczytano 550 razy
ilustracja

 „Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-masterminds-iaa-polska-tworcami-gry-o-mechanizmach-dzialania-reklamy,401825,artykul.html

Gra „Misja Kapibara” łączy w sobie elementy podcastu i gry karcianej. Angażuje i edukuje młodych odbiorców, wciągając ich w osadzoną w środowisku social mediów historię detektywistyczną. Zawiera także materiały instruktażowe dla nauczycieli. Podczas lekcji szkolnej, dzięki rozwiązywanym zadaniom, do których zaprasza sympatyczna postać Kapibary, młodzi w przystępny i atrakcyjny sposób dowiadują się o monetyzacji społeczności, profilowaniu reklam, prywatności w sieci, czy społecznej odpowiedzialności biznesu.

Za pomysł, projekt i wykonanie gry odpowiada grupa uczestników pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds - praktyków marketingu, którzy doskonale znają i rozumieją zasady działania reklamy w Internecie: Anna Kuropatwa, Chief Strategy Officer Value Media (Group One), Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media, Michał Bielecki, Innovation Manager GroupM, Maciej Osajda Client Service Director / Sponsorships Polsat Media Biuro Reklamy, Radek Wierzbiński, Head of Advertising Communication & Education CE Allegro oraz Łukasz Papuda, Senior Digital Marketing Manager EUC LEGO Group. Grafiki przygotowała Paulina Giba, a projekt logotypu - Jacek Jabłoński.

- Tworząc atrakcyjną w formie grę, chcieliśmy wesprzeć nauczycieli w rozmowie z uczniami o wyzwaniach, które niesie za sobą dzisiejszy wciągający, cyfrowy i przepełniony reklamą świat. Zależy nam, aby wyposażyć młodzież w wiedzę, która pozwoli im na świadome poruszanie się po zdigitalizowanym świecie i wzmocni ich krytyczne myślenie - podkreślają uczestnicy programu Marketing Masterminds, którzy od podstaw wymyślili i przygotowali grę.

Partnerem projektu, który wesprze Marketing Masterminds w skutecznym dotarciu gry do szkół, jest Fundacja Szkoła z Klasą. Grę można pobrać bezpłatnie na stronie fundacji: https://www.szkolazklasa.org.pl/materialy/gra-edukacyjna-misja-kapibara/

- Cieszymy się, że możemy wspierać ten projekt w dystrybucji do szkół podstawowych w całej Polsce. Krytyczne myślenie i uważność to niezwykle trudne umiejętności, które chcemy kształtować u dzieci już od najmłodszych lat. „Misja Kapibara” idealnie wpisuje się w działania naszej Fundacji, a fakt, że jest to projekt przygotowany przez ekspertów z dziedziny marketingu daje nam pewność, że jest on doskonale przemyślany i autentyczny. Wierzymy, że to świetny pomysł na rozwijanie kompetencji młodego pokolenia - mówi Agata Łuczyńska, Prezeska Zarządu Fundacji Szkoła z Klasą.

Zewnętrznym konsultantem w projekcie była Aleksandra Zemke, socjolożka i projektantka edukacyjna.

Głosów do podcastu użyczyli aktorzy: Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski.

- W programie Marketing Masterminds stawiamy nie tylko na wspieranie potencjału liderskiego poprzez mentoring i spotkania z wybitnymi branżowymi ekspertami. Równie ważne jest integrujące tworzenie pro bono wspólnych projektów, które dają uczestnikom poczucie realnego wpływu na branżę, jak „Misja Kapibara” właśnie – podkreśla Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel partnera programu. – Zachęcamy osoby pracujące w branży komunikacji marketingowej, aby promowały ten społecznie odpowiedzialny produkt i próbowały zainteresować nim nauczycieli swoich dzieci. Mamy nadzieję, że gra stanie się też skutecznym narzędziem inspiracji, pokazującym, że praca w komunikacji marketingowej może być nie tylko efektywna biznesowo, ale też ważna społecznie – dodaje.

Partnerami pierwszej edycji programu Marketing Masterminds są: TVN Media, Mediacap, TikTok i Antal.

IAA Polska zakończyła już rekrutację do II edycji Marketing Masterminds i niebawem przedstawi kolejną grupę uczestników programu.

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764