logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing na Facebooku: Od postów do reklamy - Warsztaty

   13.04.2017, przeczytano 1217 razy
ilustracja
fot. Suzanne Smith/freeimages.com

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-na-facebooku%3A-od-postow-do-reklamy---warsztaty,32151,artykul.html

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

W programie:

Strategia działań na Facebooku

  • grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy

Prowadzenie komunikacji na Facebooku

  • mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk

Reklama na Facebooku

  • zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
  • mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • remarketing na Facebooku


Szczegółowy PROGRAM warsztatów: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/index.php     

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/formularz_pr10.php

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Centrum Promocji Informatyki

Dodatkowe informacje:

Warsztaty "MARKETING NA FACEBOOKU – OD POSTÓW PO REKLAMY"
Warszawa,16 maja 2017 r.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764