logo
WIADOMOŚCI

Marketing na Facebooku: Od postów do reklamy - Warsztaty

redakcja   13.04.2017, przeczytano 743 razy
ilustracja
fot. Suzanne Smith/freeimages.com

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-na-facebooku:-od-postow-do-reklamy---warsztaty,32151,artykul.html

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

W programie:

Strategia działań na Facebooku

  • grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy

Prowadzenie komunikacji na Facebooku

  • mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk

Reklama na Facebooku

  • zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
  • mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • remarketing na Facebooku


Szczegółowy PROGRAM warsztatów: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/index.php     

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/formularz_pr10.php

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Centrum Promocji Informatyki

Dodatkowe informacje:

Warsztaty "MARKETING NA FACEBOOKU – OD POSTÓW PO REKLAMY"
Warszawa,16 maja 2017 r.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
Mbank promuje usługę wspierającą nowych przedsiębiorców
Czy można otworzyć firmę podczas wizyty w banku? mBank wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i umożliwia błyskawiczne przejście tego procesu w swoich siedzibach w całej Polsce lub online. Za kampanię promującą usługę odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dpdgroup prezentuje kampanię „Prawa dostawy”
DPDgroup rozpoczyna pierwszą ogólnoeuropejską kampanię internetową promującą usługi DPD. „Prawa dostawy” (#LawsOfDelivery) to seria ośmiu krótkich, humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online. Kampania wystartowała dzisiaj w 20 krajach i potrwa osiem tygodni.
 
poniedziałek 23.04.2018, 187 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone