logo
WIADOMOŚCI

Marketing na Facebooku: Od postów do reklamy - Warsztaty

redakcja   13.04.2017, przeczytano 774 razy
ilustracja
fot. Suzanne Smith/freeimages.com

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-na-facebooku:-od-postow-do-reklamy---warsztaty,32151,artykul.html

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

W programie:

Strategia działań na Facebooku

  • grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy

Prowadzenie komunikacji na Facebooku

  • mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk

Reklama na Facebooku

  • zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
  • mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • remarketing na Facebooku


Szczegółowy PROGRAM warsztatów: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/index.php     

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/formularz_pr10.php

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Centrum Promocji Informatyki

Dodatkowe informacje:

Warsztaty "MARKETING NA FACEBOOKU – OD POSTÓW PO REKLAMY"
Warszawa,16 maja 2017 r.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 57 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone