logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

  PR 19.02.2024, przeczytano 954 razy
ilustracja

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-opinii-w-wp-kobieta%3A-startuje-klub-swiadomej-konsumentki,403153,artykul.html

Serwis WP Kobieta jest liderem w kategorii serwisów kobiecych w Polsce. Inspiruje i wspiera swoje użytkowniczki również w zakresie świadomych wyborów, dlatego rusza z nową inicjatywą, skierowaną do zainteresowanych testowaniem nowości i dzieleniem się swoimi opiniami.

– Aktualnie mamy niezliczone możliwości wyborów zakupowych, tak naprawdę w każdej branży. Jesteśmy zalewani setkami ofert, z których trudno wyselekcjonować tę najlepszą. Misją WP Kobieta jest zachęcanie czytelniczek, by wyborów konsumenckich dokonywać świadomie i z największą korzyścią dla siebie oraz swoich bliskich. Dlatego tworzymy społeczność, która dokonuje niezależnych ocen produktów i dzieli się swoim doświadczeniem. Wierzę, że Klub Świadomej Konsumentki stanie się wiarygodnym poradnikiem zakupowym – mówi Wiktoria Karbowniczek-Jakubowska, zastępczyni redaktora naczelnego.

Dołączając do Klubu Świadomej Konsumentki, użytkowniczki będą mogły wypróbować całą gamę produktów i nowości z różnych kategorii. Jako pierwsze będą dowiadywały się o najnowszych produktach do testowania i będą mogły same zdecydować, co w danym momencie chcą wypróbować.

– Klub Świadomej Konsumentki ma być poniekąd przyjaciółką naszych czytelniczek i czytelników. To stąd dowiedzą się, co jest warte uwagi, a także sami będą mogli wyrazić szczerą opinię na temat produktów, które testują. Jako redakcja największego portalu dla kobiet w Polsce, chcemy promować odpowiedzialne i świadome zakupy. Jestem przekonana, że Klub Świadomej Konsumentki to będzie „strzał w 10” i stworzymy niesamowitą, zaangażowaną społeczność – komentuje Patrycja Włodarczyk-Ceglińska, szefowa redakcji WP Kobieta.

Świadome Konsumentki będą mogły dzielić się swoimi szczerymi opiniami na platformie i pomagać innym dokonać lepszych wyborów zakupowych. Co miesiąc pojawiać się będą nowe produkty do testowania, a najbardziej zaangażowane członkinie Klubu będą nagradzane.

Więcej: kobieta.wp.pl/testy-konsumenckie/

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
Piłka w grze. Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea
Godna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”, zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Nasi reprezentanci nie przedostali się do półfinałów, ale po dwumeczach pojawiało się wiele pozytywnych...
Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”
Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764