logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

  PR 19.02.2024, przeczytano 321 razy
ilustracja

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-opinii-w-wp-kobieta%3A-startuje-klub-swiadomej-konsumentki,403153,artykul.html

Serwis WP Kobieta jest liderem w kategorii serwisów kobiecych w Polsce. Inspiruje i wspiera swoje użytkowniczki również w zakresie świadomych wyborów, dlatego rusza z nową inicjatywą, skierowaną do zainteresowanych testowaniem nowości i dzieleniem się swoimi opiniami.

– Aktualnie mamy niezliczone możliwości wyborów zakupowych, tak naprawdę w każdej branży. Jesteśmy zalewani setkami ofert, z których trudno wyselekcjonować tę najlepszą. Misją WP Kobieta jest zachęcanie czytelniczek, by wyborów konsumenckich dokonywać świadomie i z największą korzyścią dla siebie oraz swoich bliskich. Dlatego tworzymy społeczność, która dokonuje niezależnych ocen produktów i dzieli się swoim doświadczeniem. Wierzę, że Klub Świadomej Konsumentki stanie się wiarygodnym poradnikiem zakupowym – mówi Wiktoria Karbowniczek-Jakubowska, zastępczyni redaktora naczelnego.

Dołączając do Klubu Świadomej Konsumentki, użytkowniczki będą mogły wypróbować całą gamę produktów i nowości z różnych kategorii. Jako pierwsze będą dowiadywały się o najnowszych produktach do testowania i będą mogły same zdecydować, co w danym momencie chcą wypróbować.

– Klub Świadomej Konsumentki ma być poniekąd przyjaciółką naszych czytelniczek i czytelników. To stąd dowiedzą się, co jest warte uwagi, a także sami będą mogli wyrazić szczerą opinię na temat produktów, które testują. Jako redakcja największego portalu dla kobiet w Polsce, chcemy promować odpowiedzialne i świadome zakupy. Jestem przekonana, że Klub Świadomej Konsumentki to będzie „strzał w 10” i stworzymy niesamowitą, zaangażowaną społeczność – komentuje Patrycja Włodarczyk-Ceglińska, szefowa redakcji WP Kobieta.

Świadome Konsumentki będą mogły dzielić się swoimi szczerymi opiniami na platformie i pomagać innym dokonać lepszych wyborów zakupowych. Co miesiąc pojawiać się będą nowe produkty do testowania, a najbardziej zaangażowane członkinie Klubu będą nagradzane.

Więcej: kobieta.wp.pl/testy-konsumenckie/

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764