logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing to Millenials tematem lutowego OOH magazine

  PR 10.02.2016, przeczytano 1824 razy
ilustracjastrzałka

Millenialsi. To oni są tematem pierwszego w tym roku numeru OOH magazine. Za 10 lat będą stanowić 80% zatrudnionych, a już teraz poważnie wpływają na gospodarkę swoimi nawykami konsumenckimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-to-millenials-tematem-lutowego-ooh-magazine,27423,artykul.html

Organizatorzy konferencji „Marketing to Millenials” starają się poszukać odpowiedzi, jak dotrzeć do tej grupy, a OOH magazine jako partner wydarzenia – także analizuje pokolenie Y.

Marcin Gieracz pyta - jakimi Millenialsi są konsumentami? Analizie poddano też ich wpływ na gospodarkę i różne jej dziedziny, jak np. opakowania. Ponownie redakcja rozmawia z ekspertami marketingu o potencjale narzędzi promocyjnych. Tym razem, pyta ich o to, jak tworzyć skuteczne kampanie, by trafić właśnie do tego pokolenia.

Dział eventów wszedł już na stałe do makiety OOH magazine. Marcin Prokop, który ma na swoim koncie kilkaset poprowadzonych eventów dla największych międzynarodowych firm, w rozmowie z OOH magazine opowiada o marketingowym potencjale wydarzeń i kulisach pracy konferansjera.

W numerze także o marketingu farmaceutycznym w rozmowie z Alicją Cybulską, Strategy Director w Havas Media Group. A już we wrześniu podczas konferencji Marketing Mix, skierowanej właśnie do branży farmaceutycznej i kosmetycznej, uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć kampanie dedykowane dla tych segmentów.

Absolutne „must have” każdego marketera to „PROMO” - katalog branży gadżetowej, czyli analiza najważniejszych trendów w upominkach reklamowych nadchodzących sezonów. Dodatkowo przegląd gadżetowych nowości na 2016 rok i podsumowanie targów PSI. Pracownicy AXPOL Trading świętują 25 lat działalności na rynku – w numerze opowiadają o początkach firmy i przyszłości artykułów promocyjnych.

Niebawem OOH magazine będzie można spotkać na największych branżowych wydarzeniach pierwszej połowy roku: Marketing to Millenials, Events Solutions, Kongresie Sprzedaż i targach Packaging Innovations. A już we wrześniu Festiwal Druku – tym razem już na trzech halach warszawskiego Expo XXI.

Magazyn można pobrać bezpłatnie (PDF): http://www.pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH122a.pdf

Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnie numeru pocztą prosimy o przesłanie mailem adresu wysyłkowego: redakcja(at)oohmagazine.pl

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764