Millenialsi. To oni są tematem pierwszego w tym roku numeru OOH magazine. Za 10 lat będą stanowić 80% zatrudnionych, a już teraz poważnie wpływają na gospodarkę swoimi nawykami konsumenckimi.
Organizatorzy konferencji „Marketing to Millenials” starają się poszukać odpowiedzi, jak dotrzeć do tej grupy, a OOH magazine jako partner wydarzenia – także analizuje pokolenie Y.
Marcin Gieracz pyta - jakimi Millenialsi są konsumentami? Analizie poddano też ich wpływ na gospodarkę i różne jej dziedziny, jak np. opakowania. Ponownie redakcja rozmawia z ekspertami marketingu o potencjale narzędzi promocyjnych. Tym razem, pyta ich o to, jak tworzyć skuteczne kampanie, by trafić właśnie do tego pokolenia.
Dział eventów wszedł już na stałe do makiety OOH magazine. Marcin Prokop, który ma na swoim koncie kilkaset poprowadzonych eventów dla największych międzynarodowych firm, w rozmowie z OOH magazine opowiada o marketingowym potencjale wydarzeń i kulisach pracy konferansjera.
W numerze także o marketingu farmaceutycznym w rozmowie z Alicją Cybulską, Strategy Director w Havas Media Group. A już we wrześniu podczas konferencji Marketing Mix, skierowanej właśnie do branży farmaceutycznej i kosmetycznej, uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć kampanie dedykowane dla tych segmentów.
Absolutne „must have” każdego marketera to „PROMO” - katalog branży gadżetowej, czyli analiza najważniejszych trendów w upominkach reklamowych nadchodzących sezonów. Dodatkowo przegląd gadżetowych nowości na 2016 rok i podsumowanie targów PSI. Pracownicy AXPOL Trading świętują 25 lat działalności na rynku – w numerze opowiadają o początkach firmy i przyszłości artykułów promocyjnych.
Niebawem OOH magazine będzie można spotkać na największych branżowych wydarzeniach pierwszej połowy roku: Marketing to Millenials, Events Solutions, Kongresie Sprzedaż i targach Packaging Innovations. A już we wrześniu Festiwal Druku – tym razem już na trzech halach warszawskiego Expo XXI.
Magazyn można pobrać bezpłatnie (PDF): http://www.pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH122a.pdf
Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnie numeru pocztą prosimy o przesłanie mailem adresu wysyłkowego: redakcja(at)oohmagazine.pl
Źródło: OOH magazine