logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing w #new normal – co dalej, marketingu?

  PR 08.06.2020, przeczytano 618 razy

1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-w-new-normal-%E2%80%93-co-dalej%2C-marketingu,387352,artykul.html

Debatę prowadzili Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting). Wzięli w niej udział: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Dyskusję rozpoczęła profesor Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego przedstawiła perspektywę ekonomiczną w obliczu pandemii koronawirusa dla Polski. Następnie marketerzy wspólnie zastanawiali się, jak walczyć ze skutkami pandemii z perspektywy biznesowej. Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours. Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank przedstawiła swoje obserwacje na temat kryzysu koronawirusa, z dala od perspektywy marketingowej. Zwróciła uwagę na ważną rolę banków w społeczeństwie dotkniętym izolacją. Dariusz Maciołek, CMO w banku BNP Paribas zwrócił uwagę na długoterminowe planowanie inwestycji i optymalizacji kosztów. Podkreślił także istotę edukowania klientów, konsumentów i obywateli w kwestii odpowiedzialnego wzrostu biznesu. Tworzenie odpowiedzialnych marek jest korzystne dla otoczenia i dla samych brandów. Paweł Niziński (partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR) zwrócił uwagę na potrzebę zrównoważonego prowadzenia biznesu i istoty przebudowy jego działania w duchu odpowiedzialnego rozwoju.

Dyskusji przysłuchiwało się i zadawało pytania grono 120 osób. Wśród zgromadzonych byli obecni przede wszystkim przedstawiciele biznesu, marketingu, reklamy. Warto opierać się na współpracy, dialogu, elastyczności i dostosowaniu do potrzeb konsumentów, wpływać na rzeczywistość dookoła nas. Niezależnie od długości kryzysu, musimy nauczyć się zarządzać bieżącą sytuacją, przygotować się na zmianę modelu biznesowego, zwiększoną elastyczność i zwinność działania oraz nastawić się na dialog - z partnerami i konsumentami.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify powołuje Radę Wydawców - News Accelerator Publisher Council
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła utworzenie News Accelerator Publisher Council, nowej inicjatywy mającej na celu pogłębienie zaangażowania i transparentności między DV a wiodącymi podmiotami informacyjnymi (koncernami mediowymi). Rada stanowi kolejny krok w ewolucji programu News Accelerator DV,...
Lokalne zakupy w kampanii edukacyjnej „Polski Talerz Przyszłości”
Kampania „Polski Talerz Przyszłości”, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Instytutu Strategii Żywnościowych „Grunt” ma na celu edukację Polek i Polaków o potrzebie stworzenia zrównoważonego i bezpiecznego systemu żywnościowego w kraju. O tym, co i jak możemy naprawić, opowiadają w spocie kampanii: Marta Manowska – ambasadorka kampanii, oraz Damian Micyk –...
IKEA dla Firm otworzyła showroom w biurowcach .KTW
W katowickim kompleksie .KTW dostępna jest nowa przestrzeń stworzona z myślą o firmach – showroom IKEA prezentujący linię biznesową. To unikatowe miejsce, w którym najemcy i klienci mogą na żywo przetestować rozwiązania z oferty IKEA dla Firm, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych modelach pracy i zmieniających się potrzebach organizacji. Jak wynika z danych...
Rysowanie na tablecie Huawei MatePad Pro 12.2
Huawei CBG Polska wprowadza na rynek najnowszą generację flagowych tabletów - HUAWEI MatePad Pro 12.2” 2025. Dzięki akcesoriom dołączonym w zestawie: klawiaturze, rysikowi i myszce bezprzewodowej, sprzęt ten zapewnia wręcz laptopową funkcjonalność. Matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte zapewnia precyzję pisania i rysowania niczym na papierze, a także umożliwia...
Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764