logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Marketing w sieci: recenzja książki

   18.08.2011, przeczytano 5786 razy
ilustracjastrzałka

„Marketing w sieci” to praca zbiorowa wydana przez Wyższą Szkołę Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W trzynastu artykułach napisanych przejrzystym, klarownym językiem zawiera kompendium wiedzy niezbędnej osobom fizycznym i przedsiębiorcom pragnącym zaistnieć w Internecie i/lub przez Internet prowadzić skutecznie swoje interesy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/typografia-na-co-dzien-%284%29%3A-marketing-w-sieci%3A-recenzja-ksiazki,13265,artykul.html

Publikacja została przygotowana w ramach projektu „Lider Nowej Gospodarki” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Jak pisze we wprowadzeniu Mateusz Tułecki: Tematyka poszczególnych rozdziałów jest niesłychanie zróżnicowana, tak samo jak różnorodny jest Internet i możliwe w nim działania. Oprócz opisu narzędzi, ciekawych przykładów kampanii, warsztatu każdego marketingowca, zawarte są w niej również informacje na temat działań e-commerce, kwestie prawne, czy wiedza dotycząca zachowania ludzi w sieci. Dzięki różnorodności tematyki, formy prezentowania treści i różnych stylów autorów piszących poszczególne części książki, będzie ona inspirującą lekturą.

Każdy rozdział przepełniony jest istotną treścią. Nie ma tu akademickiego lania wody i naukowego teoretyzowania. 135 stron publikacji połyka się w jeden wieczór.. Fakty, przykłady, case study, przydatne linki do innych publikacji i stron. Atrakcyjny design, nowoczesny skład, bezbłędna typografia.

Ze stopki wynika, że książka została wydana w wersji papierowej, nie ma jednak jasności co do sposobu jej dystrybucji. Natomiast już teraz jest dostępna bezpłatnie w formie elektronicznej, do pobrania ze strony wydawcy pod adresem: http://www.marketingwsieci-szkolenia.pl

Zapraszam wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z internetowym biznesem, a także osoby chcące po prostu poznać bliżej mechanizmy rządzące tym najpowszechniejszym ostatnio obszarem ludzkiej aktywności.

Andrzej Gołąb

Dodatkowe informacje:

Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady
Wydawca: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Kraków 2011


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: cuddruk

(Andrzej Gołąb)

cuddruk o sobie:

Od ponad 30 lat jestem związany z poligrafią. Obecnie pracuję w Centrum Usług Drukarskich Henryk Miler w Rudzie Śląskiej, na stanowisku pełnomocnika właściciela.
Razem z gronem współpracowników służymy radą i doświadczeniem w zagadnieniach związanych z głównymi procesami realizowanymi w naszej drukarni:
- DTP i przygotowanie plików do druku
- Weryfikacja plików produkcyjnych
- Impozycja i naświetlanie CTP
- Pełnoformatowy druk offsetowy
- Druk cyfrowy
- Introligatorka i pozostałe procesy postpressowe
- Gospodarka papierem
- Informatyczny System Zarządzania Przedsiębiorstwem Poligraficznym zgodny z normą ISO 9001

Zapraszam także do odwiedzenia mnie w internecie:
Blog: http://www.chochlikdrukarski.com.pl
FB: https://www.facebook.com/chochlikdrukarskireaktywacja
Strona: https://cuddruk.pl/
Poczta: andrzej.jozef.golab@gmail.com

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Orli Dom” trafia do księgarń i pod patronat Signs.pl
W maju e-book prezentujący projekt „Orli Dom” trafił do księgarń internetowych. Po nieudanych próbach znalezienia wydawcy książki drukowanej autor zdecydował się wydać pierwszy tom w wersji elektronicznej.
Miłość do designu i druga podróż sentymentalna Chochlika
Jest kilka uza­sad­nień, któ­rymi można tłu­ma­czyć decy­zję pod­pię­cia pod jed­nym tytu­łem, reflek­sji zwią­za­nych z lek­turą dwóch odręb­nych pozy­cji książ­ko­wych. Obie uka­zały się w tym roku, nakła­dem wydaw­nic­twa „Karak­ter”. Obie otrzy­ma­łem do recen­zji i przeczyta­łem je rów­no­le­gle, mniej wię­cej w tym...
Pierwsza podróż sentymentalna Chochlika
Jest kilka uza­sad­nień, któ­rymi można tłu­ma­czyć decy­zję pod­pię­cia pod jed­nym tytu­łem, reflek­sji zwią­za­nych z lek­turą dwóch odręb­nych pozy­cji książ­ko­wych. Obie uka­zały się w tym roku, nakła­dem wydaw­nic­twa „Karak­ter”. Obie otrzy­ma­łem do recen­zji i prze­czy­ta­łem je rów­no­le­gle, mniej wię­cej w tym...
Ralph Grabowski, znany ekspert CAD (ang. Computer Aided Design - projektowanie wspomagane komputerowo), opublikował niedawno recenzję programu ZWCAD+, w której porównał jego funkcje z możliwościami programu AutoCAD, oceniając interfejs, zakres poleceń, narzędzia rysowania i opcje personalizacji.
3M Di-noc: nie ma lipy?
Ani to nowość, ani odkrycie. No bo przecież w prawie każdym supermarkecie oferującym materiały wnętrzarskie można znaleźć folie imitujące drewno. Kojarzą się zazwyczaj z odświeżeniem mebli kuchennych gdy brak kasy na nowe szafki. Tak postrzegałem ten produkt 3M słuchając opowieści przedstawicielki dystrybutora. No, Ameryki to nie odkryli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764