logo
WIEDZA

Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

  PR 07.12.2017, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Marketing online to obecnie najbardziej skuteczny sposób promowania firmy, produktów czy usług. Jednak wciąż wiele działań zawęża się do jednego, bądź kilku kanałów komunikacji. Jeśli chcesz przenieść swoją kampanię online na inny poziom, to warto pomyśleć nieszablonowo i zintegrować ją za pomocą wielu narzędzi. Dlaczego? Tłumaczy Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej Adexon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-zintegrowany%2C-czyli-niezliczone-mozliwosci-promocji-online,34768,artykul.html

Czym dokładnie jest marketing zintegrowany?

Pod tym pojęciem kryje się przekaz reklamowy wykorzystany w wielu kanałach komunikacji. A temu wszystkiemu przyświeca jeden cel – dotarcie do odbiorcy i zainteresowanie go naszą ofertą. Tym, mówiąc najprościej jest właśnie marketing zintegrowany. Synergia działań w różnych kanałach komunikacji dziś dotyczy głównie działań online. Chodzi tu o holistyczne podejście oraz spójność prowadzonych działań. W marketingu zintegrowanym najważniejsze jest dostarczenie najlepszego przekazu klientowi, na każdym etapie wzajemnego kontaktu. Do tego dochodzą różne kanały, a to wszystko składa się na jedną strategię marketingową. Kończący się rok już pokazał, że przemyślana, zintegrowana promocja może przynieść rewelacyjne efekty.

Co niesie za sobą zintegrowana komunikacja?

Nie od dziś wiadomo, że klient, aby dobrze poznać markę i jej zaufać musi „spotkać się”  z nią kilka razy, najlepiej w różnych miejscach. W dobie wszechobecnego internetu konsumenci są obecni na wielu kanałach, dlatego istotne jest poznanie tego, gdzie warto mu o sobie przypomnieć. Co więcej, sprzyja to redukcji dystansu na linii marka – klient, co otwiera drzwi do pozyskania klienta lojalnego i zaangażowanego. W dzisiejszych czasach to marka powinna podążać, oczywiście w nienachalny sposób za konsumentem, a nie odwrotnie.

Kolejną, niezwykle istotną zaletą tego rodzaju działań jest zasięg. Taką moc ma właśnie komunikacja na wielu płaszczyznach. Dobrze przemyślana, zintegrowana kampania pozwala osiągnąć rezultaty wyższe niż te zamierzone. Precyzyjne działania na szeroką skalę umożliwiają dotarcie do większej ilości odbiorców, niż te które dotyczą wyłącznie jednego kanału. W konsekwencji otrzymujemy nie tylko dobrze wyglądające statystyki z działu marketingu ale także z działu sprzedaży.

Przemyślane wykorzystanie

Jak widać, połączenie kilku kanałów komunikacji potrafi wiele. Jednak to nie wszystko – najważniejsze jest przemyślane wykorzystanie tej możliwości. O sukcesie w ogromnej mierze decyduje zespół, który takie działania planuje, a następnie odpowiada za ich wdrożenie. Ważne aby jasno postawione cele przyświecały procesowi tworzenia całej kampanii a następnie aby była ona kontrolowana i dostosywana do zmian zachodzących na rynku. Dziś posiadając tak wiele możliwości analitycznych i optymalizacyjnych dobry, doświadczony zespół marketingowy łącząc ze sobą odpowiednie kanały jest w stanie stworzyć nie tylko zasięgowe i skuteczne, ale także oryginalne i wyjątkowe kampanie o których usłyszy cały świat.

Źródło: Adexon

Dodatkowe informacje:

Autor:
Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej Adexon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Cyfrowa technologia w kampanii New Balance
Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.
Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.
Końcowy montaż elementów

Tworzywa sztuczne w grafice przestrzennej (33): Końcowy montaż elementów

Stało się... Dziś kończymy publikację naszego cyklu. Ostatni odcinek zawiera podstawowe informacje dotyczące montażu elementów na elewacji i wykonania instalacji elektrycznej. Po 32 odcinkach cyklu nadszedł czas, aby wreszcie „odpalić” naszą reklamę i podziwiać perfekcyjne wykonanie, równe rozświetlenie elementów, nienaganny montaż... Mamy w każdym razie nadzieję, że...
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
Na temat RODO napisano i powiedziano już wiele, a część komentatorów w związku z nowym rozporządzeniem roztaczała niemal apokaliptyczne wizje. Okazało się jednak, że świat nie skończył się 25 maja, a z internetu nie zniknęły interesujące treści, przetrwały też media społecznościowe. Zdaniem specjalistów z firmy Fortinet warto więc zastanowić się, dlaczego...
Napisz SMS do Millenialsa
WhatsApp, Messenger, Skype  to najbardziej popularne aplikacje do codziennego kontaktu używane przez millenialsów. Jak się jednak okazuje, nawet w czasie mody na komunikatory, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone