logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty

  PR 27.05.2024, przeczytano 244 razy
ilustracja

Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowe-zwyciestwo-na-euro%3A-transmisja-debaty-,404394,artykul.html

Do udziału w debacie o strategii komunikacji i roli mediów w budowaniu świadomości marek w obszarze sportu, korzyściach wynikających z zaangażowania sportowców jako ambasadorów marki oraz o sportowych emocjach, które budują więź między konsumentem i marką, zaprosiliśmy znakomitych ekspertów: Natalię Mazur (Kanał Sportowy), Roberta Kisiela (Biuro Reklamy TVP), Marka Buklarewicza (CANAL+ Polska), Jana Ciechomskiego (Online Venture), Karola Tatara (Polski Związek Piłki Nożnej), Filipa Cieślińskiego (Arskom) i Przemysława Matyjaszczyka (Aleja Sportu). Debatę poprowadzi Paweł Wilk, ekspert marketingu sportowego i Head of Partnerships w KINESSO Poland.

Zapraszamy już jutro – we wtorek, 28 maja od godz. 12:00. Transmisja będzie dostępna dla osób, które zarejestrują się na wydarzenie: https://www.linkedin.com/events/7199319514914689024/about/

Źródło: IPG Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764