logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty

  PR 27.05.2024, przeczytano 700 razy
ilustracja

Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketingowe-zwyciestwo-na-euro%3A-transmisja-debaty-,404394,artykul.html

Do udziału w debacie o strategii komunikacji i roli mediów w budowaniu świadomości marek w obszarze sportu, korzyściach wynikających z zaangażowania sportowców jako ambasadorów marki oraz o sportowych emocjach, które budują więź między konsumentem i marką, zaprosiliśmy znakomitych ekspertów: Natalię Mazur (Kanał Sportowy), Roberta Kisiela (Biuro Reklamy TVP), Marka Buklarewicza (CANAL+ Polska), Jana Ciechomskiego (Online Venture), Karola Tatara (Polski Związek Piłki Nożnej), Filipa Cieślińskiego (Arskom) i Przemysława Matyjaszczyka (Aleja Sportu). Debatę poprowadzi Paweł Wilk, ekspert marketingu sportowego i Head of Partnerships w KINESSO Poland.

Zapraszamy już jutro – we wtorek, 28 maja od godz. 12:00. Transmisja będzie dostępna dla osób, które zarejestrują się na wydarzenie: https://www.linkedin.com/events/7199319514914689024/about/

Źródło: IPG Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764